King Of Style Video Qualification UPD

Inte jätte svårt vad tycker jag!

1.Harlaut självklart!
2.Mike Clark med sin egna variant på dubbel cork!
3.En outsider är Gallardo med en helt fantastisk stil!

Kanske att Mike Clarke till och med skulle varit nummer 1:a eftersom han faktis kommer ha en chans att vinna med sin dubbel cork och jag tror inte att Harlaut kommer kunna ta hem det med kangroo och inte häller med en sw14 i ett arenahopp!

jibban sa:
Kanske att Mike Clarke till och med skulle varit nummer 1:a eftersom han faktis kommer ha en chans att vinna med sin dubbel cork och jag tror inte att Harlaut kommer kunna ta hem det med kangroo och inte häller med en sw14 i ett arenahopp!
om du anser att mike clarke kan göra dubbelcork 12 på stadion så undrar jag varför henrik harlaut inte kulle kunna göra kangaroo som bara är en 900 graders rotation? och om reglerna från förra året är med i år också räcker inte ett bra hopp, det är de två bästa som räknas.

Hoppas verkligen att HH fixar det! sw 14 och sjukt csnygga kangaroo!
SJUKASTE editen jag sett på länge!

Henrik doin' it again!
Sjuuuk kille de där på riktigt! Sådan stil i allt han gör!

Han måste vidare!

HARLAUT FTW!

gallardo körde jävligt cleant också...

Lite kluven till en sak bara, om tanken med detta videokval är att ta fram ny förmågor och ge dem chansen? Harlaut, och många av de internationella åkarna (såsom Martini, Hornbeck) får man ju anse redan vara etablarade. Lite tråkigt kanske då att inte släppa fram någon annan. Men å andra sidan, är de bättre än de övriga - vilket de är - så ska de ju vinna. Eller? Detta såvida inte just tanken var lyfta fram hittintills okända åkare ut i rampljuset.

1. Henke , solklart!
2. MEGNÉR ! Fetaste stilen !
3. Michael Clarke! Fetaste Doubblecork !

Så tycker jag :)

paul bergeron LÄTT!!!!! hans edit va ju helt insane :O:O:O lätt att han ska me! så min lista blir:
1. Harlaut
2.paul bergeron
3. gallardo

1. Jakob Lundberg
2. Henrik Halraut
3. Gabriel Gallardo

/peace niggas.

Tillbaka
Topp