Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klassiskt Firefoxproblem. Du får antingen starta om Firefox alternativt använda dig av IExplorer.Pussss sa:Ja kan bara kolla i 2sec sen fryser bilden! varför?
om du anser att mike clarke kan göra dubbelcork 12 på stadion så undrar jag varför henrik harlaut inte kulle kunna göra kangaroo som bara är en 900 graders rotation? och om reglerna från förra året är med i år också räcker inte ett bra hopp, det är de två bästa som räknas.jibban sa:Kanske att Mike Clarke till och med skulle varit nummer 1:a eftersom han faktis kommer ha en chans att vinna med sin dubbel cork och jag tror inte att Harlaut kommer kunna ta hem det med kangroo och inte häller med en sw14 i ett arenahopp!
samma här lackar sönderPussss sa:Ja kan bara kolla i 2sec sen fryser bilden! varför?
ni har firefox eller?har samma problem även jag, brukar hända när FF får för många flash saker samtidigt vet inte riktigt hur man kan åtgärda detta men det är bara kolla med IE så länge..Heaton sa:samma här lackar sönderPussss sa:Ja kan bara kolla i 2sec sen fryser bilden! varför?
Nehe?OWester sa:sjukt duktiga åkare. världsklass.
Nas - HeropHille-026 sa:vad heter låten i henkes film?
det är ju skamligt att han inte är direktkvalificerad!!!...jeppenator sa:Henrik Harlaut
SJUUUUKASTE EDITEN!!! FYFAN!!
håller med som fan! han är stil personifierad! ser hellre henke än scherlin! o han lär ju inte behöva kvala? ...BomanA sa:det är ju skamligt att han inte är direktkvalificerad!!!...jeppenator sa:Henrik Harlaut
SJUUUUKASTE EDITEN!!! FYFAN!!
eller update!Pizzaaugust sa:Va Betdyer Upt, ? ´som I Coreiupt?