konstigaste/roligaste utskällning

splendid sa:
Polisanmäld av en tysk tant och hans man då min lillebror släpte en ankarlift i huvet på damen så hon fick en fin uppsvulnad i ansiktet.
Lyckat om hon befann sig i liftspåret...

Eric_W sa:
Nära att få Italienska polisen tillkallad efter lite tjafs med en skidskolelärare som inte kunde nån vidare engelska. Svepte över ett krön i 100knyck där han ställt en hel rad med gamla tanter bakom. Fick tvärnita och _dränkte_ en av tanterna med snö (då menar jag bokstavligen).

Skidskolelärare: You go slow! (?) (menade så klart att jag skulle åka långsamt)
Jag: Öhh, no, I'm not the slow one, she is?! (retas)
Skidskolelärare: AAAAAAAAAARGGHHEGEHHARREE!! BLABLABLA PLOCIE! BlABLABLA AAGHAR TT LIFTKORT AGGRTEGGARREEEQ!!!! VAAAFAAANKOOOLO! (Goes psyco)
Jag: .... (retas inte med italienare igen..)
Vågar aldrig kaxa mig mot Italienare när jag är där och åker skidor. Har sett säkert ett tiotal gånger då turister blivit utskällda för minsta grej. De är helt galna!

Senast ändrad:
Flusy_91 sa:
oscarius sa:
flusy_91 sa:
jag hade ju inte gjort någe fel det han gjorde fel var att stå bakom ett krön och det får man inte enligt skidreglerna...
Du sa ju att den fula gubben klagade på att du måste visa respekt till de som kör långsamt.
Den som kommer bakifrån (uppifrån) har ansvaret att inte köra in i personen framför (nedanför) då den andra förmodligen inte tittar uppåt (eller har ögon i nacken).
jag körde inte på någon kom bara flygande ver krönet som han stog bakom jag landade inte på någon ov var mints 3 meter ifrån närmaste person.
han kom ikapp mig och fälde mig för att han tyckte jag var för våldsam

(kan även tillägga att han var stockholmare och var turist i Åre och jag som bott här i 5 år borde väll kunna lite om skidor??)
"han kom ikapp mig och fälde mig för att han tyckte jag var för våldsam"

Lite kul att han kom i kapp dig om han nu var så långsam^^
Inge h8, kunde bara inte låta bli.

Davidson sa:
Flusy_91 sa:
oscarius sa:
Du sa ju att den fula gubben klagade på att du måste visa respekt till de som kör långsamt.
Den som kommer bakifrån (uppifrån) har ansvaret att inte köra in i personen framför (nedanför) då den andra förmodligen inte tittar uppåt (eller har ögon i nacken).
jag körde inte på någon kom bara flygande ver krönet som han stog bakom jag landade inte på någon ov var mints 3 meter ifrån närmaste person.
han kom ikapp mig och fälde mig för att han tyckte jag var för våldsam

(kan även tillägga att han var stockholmare och var turist i Åre och jag som bott här i 5 år borde väll kunna lite om skidor??)
"han kom ikapp mig och fälde mig för att han tyckte jag var för våldsam"

Lite kul att han kom i kapp dig om han nu var så långsam^^
Inge h8, kunde bara inte låta bli.
haha WORD!

Tillbaka
Topp