Lobster Flip

• Trådstartare Trådstartare jeppeejakobsson
  • Start datum Start datum
J

jeppeejakobsson

Guest
Lobster Flip
Tjaa,

Ja min fråga är.... Halldor försökte på Lobster Flip i Air&Syle. Är det ett nytt trick som han kommit på?

Har aldrig hört det för och det var riktigt najjs Synd bara att han inte landa det.

Peetu is the best.

Lobster Flip
Ola, just den där videon såg jag och började direkt och fundera... :D

Lobster Flip
eftersom han nyss startat ett snowboardmärke som heter lobster, är det sannolikt att han har hittat på tricket och döpt det efter märket. grym reklam iallafall

Lobster Flip
Jooeel sa:
eftersom han nyss startat ett snowboardmärke som heter lobster, är det sannolikt att han har hittat på tricket och döpt det efter märket. grym reklam iallafall
varvid lobster snowboards är som...?

libtech -> gnu
bataleon -> lobster

drog slutsatsen eftersom dom också använder sig av TBT

Lobster Flip
sista posten diskuterade vi lite i en annan trad.

jag tycker fortfarande halldorinho hade varit ett bättre namn pa tricket :)

Lobster Flip
den var typ det stördaste snowboardtricken jag sett. på editen som ola länkade när han typ landar efter landningen, DAAAMMNNNN! synd att den inte satt! Kul att han har hittat på ett bra sätt att promota märket också, inga megasuper kampanjer här inte, utan riktig action! Go Halldor

Lobster Flip
jeppenator sa:
den var typ det stördaste snowboardtricken jag sett. på editen som ola länkade när han typ landar efter landningen, DAAAMMNNNN! synd att den inte satt! Kul att han har hittat på ett bra sätt att promota märket också, inga megasuper kampanjer här inte, utan riktig action! Go Halldor
Jao

Snödjup

Tillbaka
Topp