Missa inte detta... puderfrossa i oktober

• Trådstartare Trådstartare FF
  • Start datum Start datum
åh fyfan, man blir ju lite smått avundsjuk

karln: Inte helt fel... Men lova att inte påminna peterk om den där tråden igen! Han blir så ledsen då.

Baker levererar som vanligt. Dom måste ha installerat någon sorts partikelaccelerator som drar åt sig varenda lågtryck från hela Stilla Havet med tanke på hur jäkla mycket snö det kommer där. Inte för att strö mer salt i alla öppna sår... men det ser ut som att Whistler fått en laddning på hög höjd också: http://www.skinet.com/skinet/travel/article/0,26908,1669180,00.html Bikeparken stängde i helgen och dom drar igång direkt med pudersvängar, vissa ställen har det gott ställt. "I couldn't believe how good the snow was and today is only October 5," Mike Douglas, The Godfather of freeskiing:

whistler100507_m.jpg

Mattias-J sa:
jag orkar inte ens titta... ändå klarar jag inte att vrida bort blicken från bilderna :(
Testa att stänga av datorn :)

FF sa:
karln: Inte helt fel... Men lova att inte påminna peterk om den där tråden igen! Han blir så ledsen då.
JAG ÄR INTE BITTER!

Eller jo, det är jag. Det gör fortfarande ont att jag missade det där... Nåja, jag fick åka massa MTB nu i helgen så nu känns det lite bättre.

Glisseur: Om det hade räckt med en partikel-accelerator hade jag sett till att vi badat i snö i Genève nu :)

Bah. Vi har ju tre andra som kör för fullt. En har vi ju t.o.m. nyss lyckats sikta in så den träffar er italienare med lite neutriner ;)

Senaste förseningen var ju amerikanarnas fel ändå. Nu när vi lärt dem hur man bygger magneter verkar det blivit ordning och reda. Exakt när vi sen kommer igång återstår att se... Mars 2008 är det enligt nuvarande planen.

Mars 2008 låter rätt osannolikt...... Hur skall Ni då hinna med att åka skidor?

Ps. Hur har ni lyckats sikta in Gran Sasso egenligen? Hur verfierar man detta om man har signaler i stil med två per år?

Jaja... :(

Vi har iaf fått vårat första "dump" nere i byn idag, dax att byta till vinterdäcken! Yihaa!

Åker fysiker skidor? ;)

(resten får du i gästboken då det börjar hamna en bit utanför den här tråden)

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp