Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror det tricket han syftar på är otroligt svårt och nästan omöjligt att göra från rygg?JADEteamJP sa:heter det samma sak om man gör det på rygg ist för mage ?:p
ja något awesome namn:P alla kan komma med förslagjeppenator sa:Tror det tricket han syftar på är otroligt svårt och nästan omöjligt att göra från rygg?JADEteamJP sa:heter det samma sak om man gör det på rygg ist för mage ?:p
Antar att han menar att magen hela tiden är nedåt och att kroppen snurrar runt sig själv?
Angående tricket så har jag faktistk ingen aning om vad det kallas. brukar bara säga mage-360.
Kanske ska vi hitta på ett coolt namn för det?
haha.. jag tycker det är lättare från rygg :pjeppenator sa:Tror det tricket han syftar på är otroligt svårt och nästan omöjligt att göra från rygg?JADEteamJP sa:heter det samma sak om man gör det på rygg ist för mage ?:p
Antar att han menar att magen hela tiden är nedåt och att kroppen snurrar runt sig själv?
Angående tricket så har jag faktistk ingen aning om vad det kallas. brukar bara säga mage-360.
Kanske ska vi hitta på ett coolt namn för det?
han gör ju med på mage !gymnastikboy sa:
i den fillmen snurrar dom annorlunda på den som va "cattwist"
På en trampolin så använder man mycket händer, man grabbar tag i duken och drar fart, efter det så grupperar man som i en sidovolt. På en vanlig studsmatta får man inte samma grepp med händerna utan får tänka mer på sidovoltgymnastikboy sa:men är det någon som kan tekniken för att få runt snurren på 360-mage? jag prövade på rygg då kom jag ett kvarts varv men på mage sätter jag halva tricket, alltså 180-mage xD
ne han gör ju enbart cattwists ... studsa på rygg snurra ett varv... forstätt på rygg, ingen mage alls där :PJADEteamJP sa:han gör ju med på mage !gymnastikboy sa:
jag skrev fel. jag menade rygg :Plinder sa:På en trampolin så använder man mycket händer, man grabbar tag i duken och drar fart, efter det så grupperar man som i en sidovolt. På en vanlig studsmatta får man inte samma grepp med händerna utan får tänka mer på sidovoltgymnastikboy sa:men är det någon som kan tekniken för att få runt snurren på 360-mage? jag prövade på rygg då kom jag ett kvarts varv men på mage sätter jag halva tricket, alltså 180-mage xD
ne han gör ju enbart cattwists ... studsa på rygg snurra ett varv... forstätt på rygg, ingen mage alls där :PJADEteamJP sa:han gör ju med på mage !gymnastikboy sa:
edit: får filma en av varje på träningen nästa måndag helt enkelt :P
Är det det du menar med att det är lättare från rygg?JADEteamJP sa:jag skrev fel. jag menade rygg :P
gör sålinder sa:På en trampolin så använder man mycket händer, man grabbar tag i duken och drar fart, efter det så grupperar man som i en sidovolt. På en vanlig studsmatta får man inte samma grepp med händerna utan får tänka mer på sidovoltgymnastikboy sa:men är det någon som kan tekniken för att få runt snurren på 360-mage? jag prövade på rygg då kom jag ett kvarts varv men på mage sätter jag halva tricket, alltså 180-mage xD
edit: får filma en av varje på träningen nästa måndag helt enkelt :P