ni som kan, säg ert, pallar inte sätta mig in

Robbann

Ny medlem
ny bräda på g, men pallar inte sätta mig in bland alla varianter.
men har ändå kollat lite. behöver en bra allroundbräda kring 160cm, väger 85kg.
kollat på jussi 159 och elan venture som skulle vara good as hell??
andra förslag så skriv..

Allroundbräda? Klart en Custom. Dock kanske du är lite tung :/ Custom X ? Lite hårdare men jag som väger 74 föredrar custom då det är mer liv i den. Hur lång är du?

Custom X är snormjuk i tip och tail så väger du 85kg ska du nog titta på andra alternativ. Allround säger du... Prioriterar du att kunna spätta pist i 70kh/h SKA du köpa Nitro Suprateam som slaktar minst sagt. Allround som pist/offpist med inslag av park ska du kolla på Option Signature som var en positiv överaskning när jag testade den i vintras!

Jag personligen är helt såld på Bataleon och tycker att alla ska köra på deras brädor, Hero borde ligga ganska rätt till skulle jag tro.

rubriken säger allt!
burton lär ju va bra

tycekr du ska ta jussis bräda! clean som få och om den duger åt jussi oksanen duger den nog åt dej ^^

Teku sa:
nitro t2.. kör svensk ffs
"Nitro snowboards was born in 1990 in Seattle, Washington when two snowboarders wanted to make quality gear because there weren't a lot of good choices out there."

Nitro är inte svenskt.... ffs!

ja va fan, vrf tror endel att nitro är svenskt? bara för att dom e bra som fan behöver de inte vara svenska. kör nitro t2, grymt bra.

men köp inge dyrt om du inte hoppar nå mycke. Då den sämsta nitro eller sämsta forum eller kanske till och med nån stuf typ

om du inte orkar sätta dig in i att hitta din bräda så ska du fan inte ha någon, möjligtvis en warp, ja.

aboshitman sa:
trapp91 sa:
tycekr du ska ta jussis bräda! clean som få och om den duger åt jussi oksanen duger den nog åt dej ^^
du har inte funderat på att jussi och den här killen kanske kör lite olika slags åkning?
joo, fast jag har också funderat på att han själv nämnde jussi 159, och att jussi brädan är allround...

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp