Nu byggs det hopp i alebacken!

visst gör man. lite förseningar nu ba, i natt gick inte kanonerna som förväntat så det blev knappt någon snö -.-

dom är inte klara, vet inte riktigt vf det tar sån tid :/ har inte riktigt koll på de som jobbar med hopp, boxar mm
men iaf. 1 hopp är nästan färdigt, dom behöver i princip ba shapa kickern. det står även en flat down box och ett oräfflat bajsrör uppe

om jag orkar så går jag och tar lite bilder ikväll... -.- annars kan ni kolla på alebackens fb sida som jag har länkat i tråden, finns lite bilder där. Inget nytt ifs

vär där i söndags och då var "parkområdet" klart :)
helt okej, blir å spendera några timmar där i vinter! Dock var det ganska isigt efter hoppet och ena boxen, men det blir nog bättre med tiden :)

det "stora" hoppet såg ganska klart ut men vart inte öppnat än så det återstod väl lite arbete då antar jag..

tar sig fint iaf :)

Enligt alebacken.nu skall parken vara öppen igen i Alebacken!

\"Ett 6m rör, 2st 6m boxar samt ett mindre hopp är öppet\"

"öppet" som i inte stängt... de verkade ha kört igenom med pistmaskinen två vändor, idag låg det snöklossar på i princip alla rails och boxar och var väl snarare en terrängpark än railpark... men det fanns snö så lite kärlek från någon med energi och tid så går det säkert köra där

Tillbaka
Topp