Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
dom är inte klara, vet inte riktigt vf det tar sån tid :/ har inte riktigt koll på de som jobbar med hopp, boxar mm
men iaf. 1 hopp är nästan färdigt, dom behöver i princip ba shapa kickern. det står även en flat down box och ett oräfflat bajsrör uppe
om jag orkar så går jag och tar lite bilder ikväll... -.- annars kan ni kolla på alebackens fb sida som jag har länkat i tråden, finns lite bilder där. Inget nytt ifs
vär där i söndags och då var "parkområdet" klart
helt okej, blir å spendera några timmar där i vinter! Dock var det ganska isigt efter hoppet och ena boxen, men det blir nog bättre med tiden
det "stora" hoppet såg ganska klart ut men vart inte öppnat än så det återstod väl lite arbete då antar jag..
"öppet" som i inte stängt... de verkade ha kört igenom med pistmaskinen två vändor, idag låg det snöklossar på i princip alla rails och boxar och var väl snarare en terrängpark än railpark... men det fanns snö så lite kärlek från någon med energi och tid så går det säkert köra där