Jag tycker mac verkar vara bättre än pc i många fall (inte alla). Nya iPoden är sååå snygg, men jag är tjej å går ju bara på utseendet (?) så jag blir lite blind... Aja, vad är Touch?felixlind sa:Självklart är den bra, säg nån ny appleprodukt som är dålig!?
Har själv en gammal Nano och har funkat bra, skön meny osv.
Den nya verkar ju ännu hottare, filmfunktion i den också eller?
Annars kanske Touch kan vara något, ungefär samma pris.
Själv väntar jag på iPhone, verkar sjukt fin!
Det är en bantad iphone kan man säga, mindre och saknar telefon funktion och kamera.Fiala sa:Jag tycker mac verkar vara bättre än pc i många fall (inte alla). Nya iPoden är sååå snygg, men jag är tjej å går ju bara på utseendet (?) så jag blir lite blind... Aja, vad är Touch?felixlind sa:Självklart är den bra, säg nån ny appleprodukt som är dålig!?
Nej den är ju assnygg kö den !Nosskire sa:Ful som stryk, köp den gamla.
Aha, klarar mig nog med 8GB, skulle klara mig med 4 GB, men jag vill ha nån snyggare färg än grå!Henck sa:Det är en bantad iphone kan man säga, mindre och saknar telefon funktion och kamera.Fiala sa:Jag tycker mac verkar vara bättre än pc i många fall (inte alla). Nya iPoden är sååå snygg, men jag är tjej å går ju bara på utseendet (?) så jag blir lite blind... Aja, vad är Touch?felixlind sa:Självklart är den bra, säg nån ny appleprodukt som är dålig!?
Det är mer minne i den också, tror den går upp till 16gb.
Låter bra, hur stora filmer kan man se i den...?Setermannen sa:Jag tror nog den håller bra kvalité. Jag har själv en gammal Nano som funkar riktigt bra och har bra med batteritid osv. Förra generationes Nano hade ju också väldigt bra batteritid och den var stöttålig. Filmfunktionen verkar bra och ska väl vara ungefär som på vanliga iPod.
Antar att den är dyr?FilipAvall sa:Annars låter iPod Classic nice. 160 gb hårddisk är inte fel.
Trevlig verkar den, men jag är tyvärr lite "gammal" av mig å tycker att det räcker med den här musiklyssnargrejen :P Är lite osäker med touchknappar, har en mobil med touchknappar, tycker dom funkar dåligt...(eller hela mobilen just nu för att den är "fuktskadad") Å absolut snyggast är nanon! Inget annat märke som är bra???felixlind sa:Gå in på apples hemsida och kolla demovideon av touch. Lite nytänkande osv, touchskärmen var cool och du kan kolla filmer i dom. Men, nano är nog ändå ett säkrare alternativ. Kanske tillochmed snyggare..
Jo, den är rätt dyr. 3290 kr på elgianten fast om man tar 80 gb hårddisk istället så kostar den 2390 kr.Fiala sa:Antar att den är dyr?FilipAvall sa:Annars låter iPod Classic nice. 160 gb hårddisk är inte fel.
Inte värst ändå..! Alltid hårfint mellan minne/pris/utseende/fattig stundent... :PFilipAvall sa:Jo, den är rätt dyr. 3290 kr på elgianten fast om man tar 80 gb hårddisk istället så kostar den 2390 kr.Fiala sa:Antar att den är dyr?FilipAvall sa:Annars låter iPod Classic nice. 160 gb hårddisk är inte fel.
Ser det som "övrig utrustning" när jag åkerErikkkk sa:shiit ja som trodde detta var en skidsida?
Ska kolla upp det... Jag är öppen för förslag! Tack! Personligen är jag kräsen på hörlurar, inget billigare skräp...Rydellen sa:När ska alla inse att Ipod suger och har KANSKE det sämsta ljudet på marknadet! Köper folk verkligen Ipods för att dom är "coola" och enkla? Bullshit tycker jag...Har haft Ipod själv och skulle aldrig byta bort min Iaudio X5 för något!
VIll du ha en liten spelare med ett sjuhelsikes jäkla muskelljud ska du köpa denna utan att tveka!!http://se.pricerunner.com/cl/11/MP3-spelare?search=iaudio+7&ref=redirect&q=iaudio+7
Säger bara...Marknades BÄSTA ljud (inget skitsnack), GRYM batteritid på 60 speltimmar!!!, fungerar som en portabel hårddisk, ser bra ut. Varför i hela världen skulle man vilja köpa en Nano efter att ha sett denna?
Jag är ganska inne på musik och ljud och har testat en del olika spelare. Iaudio har ett otroligt ljud. Djup bas, krispig diskant och ett helt otroligt ljudförbättringssystem som får dina sletna mp3or att låta som en livekonsert!
Jag jobbar inte för Iaudio nej....Men jag beordrar dig att köpa!
blir det nano då?Fiala sa:Tack för alla svar! Har än inte köpt nån mp3, pga att jag inte har råd just nu. Men så fort jag får råd ska jag köpa en Ipod =)