D
Deleted member 50799
Guest
Officiella Fotbollstråden
Ryssland Vinner !
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha det är fan santDavidson sa:Sverige och fotboll liknar mer och mer Sverige och schlager!
Lever på gamla meriter och är galet överhypeade.
eller INTE! HAHA!Fotoalbum sa:NEJ idag slår italien spanien eftersom spanien är sämst när det gäller
Jävlar, 5 spänn! Ingen skidåkning för dig i vinter då.JBownz sa:spanien vinner!
jag förlorar 5 spänn tackvare att tyskland och spanien har gått till final.. min morbror trodde att tyskland eller spnien skulle (och nån av dom vinner ju) vinna och jag trodde holland och portugal (dom har åkt ut) vi tippade efter gruppspelet
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_1411687.svdJBownz sa:ljungberg suger... han ska bara tramsa till det! ut med ljungberg!
Håller med Spanien var verkligen värda att vinna.v-larsson sa:Fan vad bra match. Torres mål var grymt. Grattis Spanien.
Shit 5 spänn:O Då jävlar blir det både hängslen och livrem runt slantarna.JBownz sa:spanien vinner!
jag förlorar 5 spänn tackvare att tyskland och spanien har gått till final.. min morbror trodde att tyskland eller spnien skulle (och nån av dom vinner ju) vinna och jag trodde holland och portugal (dom har åkt ut) vi tippade efter gruppspelet
här e någon som kan fotboll ser man, bygg laget kring fredrik stoor, rasmus lindgren, sebastian Larsson och Marcus berg, in med dom iallafallMonark sa:Fredrik Stoor is the future