Officiella Fotbollstråden

Kan meddela alla de ledsna som inte kunde komma och kolla på RHU,s match mot SCA att SCA vann med 2-0. RHU gjorde en kämpa insats som aldrig förr men föll mot det i snitt 40 åriga gubbarna.

hmm ryssland-turkiet i final? haha, nä men ryssland är värda en finalplats dom har spelat bäst fotboll hitills (sverige kanske inte var så dåliga ändån? kanske var det ryssland som var bra?) men tyskland vinner iallfall mot turkiet och ryssland vinner mot spanien. Alltså blir det tyskland mot ryssland i final:) mycket spännande, håller själv på ryssland för dom spelar roligast fotboll, lätt roligaste laget att titta på:)

Spanien lekte helt klart med Ryssland. Spanien var sjukt effektiva på att stoppa Rysslands snabba omställningar som man tidigare i tuneringen producerat mål på. Spanien lyckades även stänga av Arachavin helt och hållet vilket var grymt imponerande. Ryssland fick ju inte en enda het målchans på hela matchen. Spanien vinner finalen utan tvekan.

spanien vinner!

jag förlorar 5 spänn tackvare att tyskland och spanien har gått till final.. min morbror trodde att tyskland eller spnien skulle (och nån av dom vinner ju) vinna och jag trodde holland och portugal (dom har åkt ut) vi tippade efter gruppspelet

JBownz sa:
spanien vinner!

jag förlorar 5 spänn tackvare att tyskland och spanien har gått till final.. min morbror trodde att tyskland eller spnien skulle (och nån av dom vinner ju) vinna och jag trodde holland och portugal (dom har åkt ut) vi tippade efter gruppspelet
Jävlar, 5 spänn! Ingen skidåkning för dig i vinter då.

JBownz sa:
ljungberg suger... han ska bara tramsa till det! ut med ljungberg!
http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_1411687.svd

Han var bättre förr... ^
citat:
"Orsaken till att Ljungberg nu slutar är att han tycker det sliter för mycket på kroppen att spela i både landslaget och klubblaget.

"Jag kommer spela fotboll på högsta nivå i Premier League i flera år till och jag älskar denna sporten mer än något annat. Det enkla faktum att den fysiska belastningen att dubblera och spela både landslags- och klubbfotboll, under så lång tid, till slut tar ut sin rätt och därför har jag nu beslutat att koncentrera mig på spela för min klubb West Ham United FC, och det är där mitt fokus kommer vara i framtiden", skriver han i brevet.

Senast ändrad:
JBownz sa:
spanien vinner!

Shit 5 spänn:O Då jävlar blir det både hängslen och livrem runt slantarna. :(

Tillbaka
Topp