Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nej du, däremot är matchen idag en skam för Sverige.MattiasSt sa:svenska fotbollslaget är en skam för sverige
Inte för Sverige, för svenska fotbollslandslaget möjligtvis, jag och större delen av Sverige har absolut ingenting med landslaget att göra.H-T sa:Haha, nej du, däremot är matchen idag en skam för Sverige.MattiasSt sa:svenska fotbollslaget är en skam för sverige
Eftersom det svenska landslaget representerar hela den svenska nationen i ett internationellt mästerskap och sedan skämmer ut sig genom att spela en värdelös match, skämmer de automatiskt ut Sverige. Det går inte ned på personnivå så att varje person i Sverige är utskämda, men i sportsammanhang är landet Sverige idag utskämt inför de andra europeiska länderna.balanselius sa:Inte för Sverige, för svenska fotbollslandslaget möjligtvis, jag och större delen av Sverige har absolut ingenting med landslaget att göra.H-T sa:Haha, nej du, däremot är matchen idag en skam för Sverige.MattiasSt sa:svenska fotbollslaget är en skam för sverige
Så om jacob wester eller annan känd svensk vurpar på en tävling när densamme ska utföra någon "enklare" konst så ska hela skidsverige skämmas?H-T sa:Eftersom det svenska landslaget representerar hela den svenska nationen i ett internationellt mästerskap och sedan skämmer ut sig genom att spela en värdelös match, skämmer de automatiskt ut Sverige. Det går inte ned på personnivå så att varje person i Sverige är utskämda, men i sportsammanhang är landet Sverige idag utskämt inför de andra europeiska länderna.balanselius sa:Inte för Sverige, för svenska fotbollslandslaget möjligtvis, jag och större delen av Sverige har absolut ingenting med landslaget att göra.H-T sa:Haha, nej du, däremot är matchen idag en skam för Sverige.
Ja, att inte gå ner med flaggan i topp är typ det sämsta. Det blir ofta så här med det svenska landslaget, man tycker att dom kunde spelat mycket bätte..Jibberisch sa:Men man kanske skall vara så klarsynt att inse att ryssarna lirade en bra och snabb fotboll. Men Sverige borde vara bättre.
Fotbollslandslaget kommer ALDRIG vara en skam för vårat rike.MattiasSt sa:svenska fotbollslaget är en skam för sverige
En helt annan sak om han vurpar än att Sveriges landslag i fotboll spelar värdelöst i EM.Jarle sa:Så om jacob wester eller annan känd svensk vurpar på en tävling när densamme ska utföra någon "enklare" konst så ska hela skidsverige skämmas?H-T sa:Eftersom det svenska landslaget representerar hela den svenska nationen i ett internationellt mästerskap och sedan skämmer ut sig genom att spela en värdelös match, skämmer de automatiskt ut Sverige. Det går inte ned på personnivå så att varje person i Sverige är utskämda, men i sportsammanhang är landet Sverige idag utskämt inför de andra europeiska länderna.balanselius sa:Inte för Sverige, för svenska fotbollslandslaget möjligtvis, jag och större delen av Sverige har absolut ingenting med landslaget att göra.
Henke och Ljungberg gjorde en riktigt bra match zlatan var jävligt lojj. Rikitgt taskigt mot Henke som kämpar som fan att ignorera typ 3 väggpassar och sen lacka sönder på Ljungberg när han tar skott istället för att fullborda väggpassen som han blev dissad på läget innan. Tråkigt att se.. Sen spelade ju Sveriges mittbackar som yra höns. All är åt Petter Hansson kämparglöd men han går bort sig rätt ofta. Samma med Micke Nilsson (Spaninen matchen specielt).spaderkunG sa:Herregud vad var det jag såg... ?![]()
Ut med Zlatan, såfort han får en motgång så lunkar han omkring bara.
Och Elmander vad tillförde han? Felpass på felpass. Samma med Anders Svensson, nej detta var något av de sämsta jag sett när de väl gäller. Henke tyckte jag däremot var bra, han kämpade in i det sista med flera...
helt rätt, ner med fegspelat och våga satsa framåt!eriklundqvist sa:sverige var så rädda att förlora att dom inte vågade spela riktig fotboll, för mycket press helt enkelt. Mot spanien var dom inte "tvungna" att vinna därför spelade dom bra fotboll då(dom skulle inte så dåliga ut för det förhoppningsfulla svenskarna eftersom Spanien är ett så pass bra lag), och Grekland matchen var det bara grekland som var dåliga inte sverige som var bra![]()
Kan inte hålla med att dom gjorde en kanonmatch mot Spanien även om dom inte spelade särskilt dåligt.assr sa:sverige, överkörda och förnedrade.
ska vi skämmas? Nej.
vi är bra, och vi gjorde två kanonmatcher mot grekland och spanien. punkt slut.
nya tag, önska alexandersson och allbäck lycka till i sina nya liv..
Lustig analys. Henke kämpade men hade behövts i 3 år yngre version för att bli farlig i kontringssituationerna. Han har tappat sjukt mycket snabbhet. Elmander va bra, han var en av de få som faktiskt gick framåt.spaderkunG sa:Herregud vad var det jag såg... ?![]()
Och Elmander vad tillförde han? Felpass på felpass. Samma med Anders Svensson, nej detta var något av de sämsta jag sett när de väl gäller. Henke tyckte jag däremot var bra, han kämpade in i det sista med flera...
På cilket sätt då? Sport som sport...stoffe_H sa:En helt annan sak om han vurpar än att Sveriges landslag i fotboll spelar värdelöst i EM.Jarle sa:Så om jacob wester eller annan känd svensk vurpar på en tävling när densamme ska utföra någon "enklare" konst så ska hela skidsverige skämmas?H-T sa:Eftersom det svenska landslaget representerar hela den svenska nationen i ett internationellt mästerskap och sedan skämmer ut sig genom att spela en värdelös match, skämmer de automatiskt ut Sverige. Det går inte ned på personnivå så att varje person i Sverige är utskämda, men i sportsammanhang är landet Sverige idag utskämt inför de andra europeiska länderna.
Jag skulle inte skämmas (såklart) men bli väldigt fundersam. Är inte svenska curlingtjejerna bland de bästa i världen och jag gissa att egypten inte är det?Jarle sa:Om Sveriges damcurling-lag skulle åka på däng mot egypten skule du knappast skämmas.
Hur kommer det sig att du är så aktiv i fotbollstråden, balanseljus?balanselius sa:Jag skulle inte skämmas (såklart) men bli väldigt fundersam. Är inte svenska curlingtjejerna bland de bästa i världen och jag gissa att egypten inte är det?Jarle sa:Om Sveriges damcurling-lag skulle åka på däng mot egypten skule du knappast skämmas.
För övrigt så har du rätt i att svenska "folket" bara stöttar "sina" när de går bra (Ludmila Engqvist, anyone?).
för att här finns mycket att diskutera, man måste inte gilla foolsboll för att ha åsikter om detSetermannen sa:Hur kommer det sig att du är så aktiv i fotbollstråden, balanseljus?balanselius sa:Jag skulle inte skämmas (såklart) men bli väldigt fundersam. Är inte svenska curlingtjejerna bland de bästa i världen och jag gissa att egypten inte är det?Jarle sa:Om Sveriges damcurling-lag skulle åka på däng mot egypten skule du knappast skämmas.
För övrigt så har du rätt i att svenska "folket" bara stöttar "sina" när de går bra (Ludmila Engqvist, anyone?).
Jo det är klart, en Henke i yngre verision hade helt klart varit bättre. Men jag tyckte ändå han kämpade och försökte, (nära mål också). Men Elmander håller jag inte alls med dig om, han kan vara bra ibland på anfallet, men i den matchen på mittfältet tyckte jag inte han gjorde så mkt bra. Det jag såg av han var mest felpassningar osv.Setermannen sa:Lustig analys. Henke kämpade men hade behövts i 3 år yngre version för att bli farlig i kontringssituationerna. Han har tappat sjukt mycket snabbhet. Elmander va bra, han var en av de få som faktiskt gick framåt.spaderkunG sa:Herregud vad var det jag såg... ?![]()
Däremot håller jag med om att Anders Svensson var dålig. Han borde bytts ut i stället för D Andersson. Gillade Tacos nervryck mot den liggande ryssen dock.
Det tippade jag också innan turneringen :D 500 lappen är nära :D:DDanYb0i sa:Final Em 2008: germany - italy