Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!

@Heddious Tyvärr verkar den vara svår att få tag på numera, annars hade jag skaffat mig ett ex. Någon (smått efterbliven person) verkar dock ha läst in den som audiobok och petat upp också!

Apropå Rough and Ready så gick det ungefär till frasen "meatwand" uttalades, sen brast det fullkomligt för min del.

Officiella OT-Tråden!
Heddious sa:
@Jarle om du läser inläggen efter där så framkommer det att det inte egentligen är tantsnusket jag har problem med. :)
om du fixar fram ett ex. av Mammutjägarna eller "Rough & Ready" åt mig så lovar jag att läsa den på valfri offentlig plats.

Bonus: A Dramatic Reading of Sandra Hill's Rough & Ready (nsfw-ish?)
.
Tantsnusk är tantsnusk, oavsett vad som står skrivet.

WTF, läser folk såntdär på riktigt? Utan att gapskratta sig genom hela boken?

Officiella OT-Tråden!
Saxat från Youtube-kommentar på den videon:

-Brieanna Michelle
* månader sedan

Don't forget CLUUUUUUNGE?

-Catie Caraco
* månader sedan

+Brieanna Michelle god, Clunge either sounds like a disease, some strange bottom dwelling sea creature, or the shit that gets stuck in the U-bend and clungs your sink. "Yeah sorry, I can't come into work today, I have the clunge."
faux French accent "And here we see the elusive Clunge, a member of the Angler Fish family that dangles what appears to be vagina from it's forehead."
"I see your problem Ma'am. You're sink's not draining because of the clunge. I'll take care of that right away for you."?

Jag dog lite xD

Officiella OT-Tråden!
Tantsnusk byggde denna värld (kan man konstatera såhär i modern tid, då det framkommit, och även blivit mer okey, att också Mitt motsatta kön har och hade en lusta...)! :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp