Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
jag ska äta pizza nu! färdigköpta och så ska jag lägga en massa extra ost på! smarrigt som fan
microlagad vegetabilisk lassagne ska det vara, mums!
pappa hittade erbjudande på matpiraten och inhandlade 10pack micro lassagen för en billig summa.
nu har mina omtänksamma föräldrar satt mig på diet för att äta upp helvetet när de märkte att skiten var oätligt..
plus att man måste intervall-tina den lättlagade degklumpen på olika temperaturer i micron i 20 minuter. sen har ändå makaronplattorna brunnit upp och medan all ostsås har runnit av och perforerat microns väggar i en smärre tjärnobil explosion..
trevlig liten måltid för övrigt,

Officiella OT-Tråden!
nu har jag laddat upp en ny bild i mitt fotoalbum hueheuehhuehe

men den har inte blivit godkännd än :(

jag kan ladda upp en liten förtitt så får ni se lite grann av den hur fin den här, så kommer ni länkta till hela bilden sen :)

Edit: här har vi föritten :) ett hörn från bilden :)

4gfndpv.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
Anton_F sa:
första april, nån som blivit lurad än?
ja faktiskt, men han misslyckades stort när han försökte, dessutom var det ett dåligt lur :)

vi satt i vent och så sa en snubbe helt plötsligt typ (åh fan det är en ambulans på väggen utanför mitt hus...SHIT det är typ 2 bilar som har krockat, bilarna är helt totakvaddade"

han lätt väldigt seriös också men man fattade att han hittade på eftersom att han borde ha hört när bilarna krockade...sämst

edit: kom på att jag inte alls har blivit lurad eftersom att jag inte gick på det..

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
jag tog tre A4as med marker klistermärken igår i Åre, sen klipte jag bort K.et på alla så det blev marer istället, muahaha genialiskt enligt migsjälv.

in your face marker bindningar som bara går sönder

Officiella OT-Tråden!
Det är nu officielt. .Bydalens park är den sämsta i Sverige. No doubt. en park utan snö är bättre änn Bydalens park.

Betyg 0.5/10

Motivation: 0.5 för man kan klättra igenom boxarna men dom har nå järnstänger i sig som gör ont i knäna när man klättrar över så man nästan kan tro att de inte e meningen att man ska krypa igenom dom.. Bild på detta kommer. Funkar ej i 2 kinken pga den e för smal. Boxarna är förövrigt alla trasiga. materialet mellan rören snikade dom på så de va typ tun plywood så den har gått sönder, Hoppen är fördjävliga också.. smällt ihop och typ skit små och kassa.

Totalt: åk inte dit om du inte vill slösa pengar på skit

Officiella OT-Tråden!
^så köper ingen liftkort och kastar tomater på pistvakterna så dom slutar och kräver risktilläg. bydalen får stora utlandsskulder och får hyra ut sig själv till Ryssland som byter ut hoppen mot vodkafabriker med boxarna som prostitutionsbås.

men bra plan där august, genomtänkt

Officiella OT-Tråden!
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User freeride has already more than 'max_user_connections' active connections in /home/f/freeride/www/inc/start.php on line 10

Too many active users. Pleas try again.

och så var buggen tillbax.

Officiella OT-Tråden!
hehe simpsons trailarna e roliga:D..

dom två första börjar lika dant men e inte samma

Officiella OT-Tråden!
den första trailern e skönast ju:P trodde ju såklart att han skulle slå sig på fingrarna den första gången;).

Officiella OT-Tråden!
min pappa sa igår att vår bil nr:2 hade kloappat ihop och att han skulle köpa en ny bil som ja kunade få tills ja fyller 18...

taskigt aprilskämt.

Tillbaka
Topp