Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kan du göra en av en tusenlapp åsen skicka till mej? ( ;Kossan sa:gjort två stycken ringar nu:P dom e fett balla
haha, tyvär så funkar de bara med 1 dollarsedlar. men annars så hade jag ju såklart gjort detOhm1e sa:kan du göra en av en tusenlapp åsen skicka till mej? ( ;Kossan sa:gjort två stycken ringar nu:P dom e fett balla
citerar en galning på stan:Soophie sa:Sant, pingis e trist men jesus lever faktiskt inte... im so sorry
finns ja men pratade vi inte om att han levde... de e en jävla skillnad eller?Odlander sa:citerar en galning på stan:Soophie sa:Sant, pingis e trist men jesus lever faktiskt inte... im so sorry
"Han lever inom oss, du måste tro på han, då finns han i dig!"
wow?FPelle sa:Bara så ni vet så bangade min kompis på o skejta för o spela fuckin datorspel.
Ska nog döda honom imorgon.
tuffingen!ekdahl sa:wow?FPelle sa:Bara så ni vet så bangade min kompis på o skejta för o spela fuckin datorspel.
Ska nog döda honom imorgon.
jag vet en som kan klia åt digCGlindstrom sa:det kliar på min pung :/
VEM :O?!!!!!?!??!??!?!Deespin sa:jag vet en som kan klia åt digCGlindstrom sa:det kliar på min pung :/
duCGlindstrom sa:VEM :O?!!!!!?!??!??!?!Deespin sa:jag vet en som kan klia åt digCGlindstrom sa:det kliar på min pung :/