Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
<3 alla dåliga studsmattefilmer

någon som har ett svar på varför dom som verkligen gör helt totalt kassa filmer lägger upp?
dom med kass hoppning, ingen direkt redigering, random musik, kass kvalitet och dåligt filmat...

min teori är att dom tycker att det är skitroligt att se på sig själva (såklart, det gör ju alla)
men då tror dom åxå att vi ska tycka de är lika kul som dom ?

Officiella OT-Tråden!
artisty sa:
<3 alla dåliga studsmattefilmer

någon som har ett svar på varför dom som verkligen gör helt totalt kassa filmer lägger upp?
dom med kass hoppning, ingen direkt redigering, random musik, kass kvalitet och dåligt filmat...

min teori är att dom tycker att det är skitroligt att se på sig själva (såklart, det gör ju alla)
men då tror dom åxå att vi ska tycka de är lika kul som dom ?
min teori är att från början så var det några rätt bra killar som la upp studdsmattefilmer, men med tiden så gick så ville alla kids vara lika "tuffa" som dom stora grabbarna och gjorde sina egna studdsmattefilmer. även ifall deras filmer suger så lägger dom upp dem bara för att helt enkelt göra det, sedan har det fortsatt såhär ända fram tills nu!
´men jag tycker att studdsmattefilmerna har börjat avta? nä just de ja, jag har ju blockerat studdsmatteforumet mohahaha!!

Officiella OT-Tråden!
Nån som har nått tips på hur man kan kliva upp tidigare på morgonen?

Jag har satt min väckarklocka på typ halv 11 för att jag ska vänja tillbaka tiden till skolan börjar, och när den piper så stänger jag alltid av den för att jag tror att jag inte ska somna om, sen gör jag det ändå och vaknar runt 3. Sen måste jag lägga mig runt 4 för att kunna sova. Och så blir det samma sak hela tiden. Ond cirkel

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:

Jag har satt min väckarklocka på typ halv 11 för att jag ska vänja tillbaka tiden till skolan börjar, och när den piper så stänger jag alltid av den för att jag tror att jag inte ska somna om, sen gör jag det ändå och vaknar runt 3. Sen måste jag lägga mig runt 4 för att kunna sova. Och så blir det samma sak hela tiden. Ond cirkel
du får ju tilltala dig att du måste upp? eller så borde du byta väckningsignal

Officiella OT-Tråden!
redrum sa:
Deespin sa:

du får ju tilltala dig att du måste upp? eller så borde du byta väckningsignal
Om du nu stänger av klockan så har du ett val, att gå upp kl 11 samma dag, eller dagen efter. Om du inte går upp när du ska så blir det så himla jobbigt när du MÅSTE sova ett dygn till att du nog tillslut går upp...

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:

lägg klockan några meter bort så att du måste resa på dig för att stänga av den.

Officiella OT-Tråden!
Kossan sa:
Deespin sa:

lägg klockan några meter bort så att du måste resa på dig för att stänga av den.
haha fan vad smart, det hade jag inte tänkt på.
Som tack ska jag bjuda på en film

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp