Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
problemet med musiktrådar att dom blir så stora och vill man ha reda på nått blir det svårt:PYooakim sa:Kan inte vi skaffa en Officiella musik tråden:P?? Tycker de skapas riktigt många musik trådar....
aa kanske de:Partisty sa:problemet med musiktrådar att dom blir så stora och vill man ha reda på nått blir det svårt:PYooakim sa:Kan inte vi skaffa en Officiella musik tråden:P?? Tycker de skapas riktigt många musik trådar....
min teori är att från början så var det några rätt bra killar som la upp studdsmattefilmer, men med tiden så gick så ville alla kids vara lika "tuffa" som dom stora grabbarna och gjorde sina egna studdsmattefilmer. även ifall deras filmer suger så lägger dom upp dem bara för att helt enkelt göra det, sedan har det fortsatt såhär ända fram tills nu!artisty sa:<3 alla dåliga studsmattefilmer
någon som har ett svar på varför dom som verkligen gör helt totalt kassa filmer lägger upp?
dom med kass hoppning, ingen direkt redigering, random musik, kass kvalitet och dåligt filmat...
min teori är att dom tycker att det är skitroligt att se på sig själva (såklart, det gör ju alla)
men då tror dom åxå att vi ska tycka de är lika kul som dom ?
ska inte jag göra.. fyller år imorgon så jag kan inte somna dagen innan(vet, de e lite barnsligt haha)Yooakim sa:lägg dej tidigt^^:P
du får ju tilltala dig att du måste upp? eller så borde du byta väckningsignalDeespin sa:Nån som har nått tips på hur man kan kliva upp tidigare på morgonen?
Jag har satt min väckarklocka på typ halv 11 för att jag ska vänja tillbaka tiden till skolan börjar, och när den piper så stänger jag alltid av den för att jag tror att jag inte ska somna om, sen gör jag det ändå och vaknar runt 3. Sen måste jag lägga mig runt 4 för att kunna sova. Och så blir det samma sak hela tiden. Ond cirkel
Om du nu stänger av klockan så har du ett val, att gå upp kl 11 samma dag, eller dagen efter. Om du inte går upp när du ska så blir det så himla jobbigt när du MÅSTE sova ett dygn till att du nog tillslut går upp...redrum sa:du får ju tilltala dig att du måste upp? eller så borde du byta väckningsignalDeespin sa:Nån som har nått tips på hur man kan kliva upp tidigare på morgonen?
Jag har satt min väckarklocka på typ halv 11 för att jag ska vänja tillbaka tiden till skolan börjar, och när den piper så stänger jag alltid av den för att jag tror att jag inte ska somna om, sen gör jag det ändå och vaknar runt 3. Sen måste jag lägga mig runt 4 för att kunna sova. Och så blir det samma sak hela tiden. Ond cirkel
lägg klockan några meter bort så att du måste resa på dig för att stänga av den.Deespin sa:Nån som har nått tips på hur man kan kliva upp tidigare på morgonen?
haha fan vad smart, det hade jag inte tänkt på.Kossan sa:lägg klockan några meter bort så att du måste resa på dig för att stänga av den.Deespin sa:Nån som har nått tips på hur man kan kliva upp tidigare på morgonen?
I know, såg bara inte att jag hade missat detYooakim sa:du måste www`^^
Deespin sa:haha fan vad smart, det hade jag inte tänkt på.
Som tack ska jag bjuda på en film
HAHAHAHAHAH fyfan va fult ^^
Mangeeeee sa:synd att man inte orkar kolla på den bara?Deespin sa:haha fan vad smart, det hade jag inte tänkt på.
Som tack ska jag bjuda på en film
HAHAHAHAHAH fyfan va fult ^^
det där är inte på riktigt!!!!!Deespin sa:2 sekunder my ass, minst 4 sekunder
Kan det va en sån här?Deespin sa:
måste fan köpa en sån sak, nån som vet var dom går att få tag på?