Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Frågeteckenishjo94 sa:om någon har tid(orkar) så lägg utt ett inlägg på tyå 2 sidor:P
bara nördar som kör mot botarJBownz sa:jjaaa.. jag spelar cs jagjag kör på expert och har fått 3 hs en så länge
palla csJBownz sa:jjaaa.. jag spelar cs jagjag kör på expert och har fått 3 hs en så länge
?tittti540 sa:bara nördar som kör mot botarJBownz sa:jjaaa.. jag spelar cs jagjag kör på expert och har fått 3 hs en så länge
Bara nördar, som när någon säger "kör på expert" vet att det är botar han möter.tittti540 sa:bara nördar som kör mot botarJBownz sa:jjaaa.. jag spelar cs jagjag kör på expert och har fått 3 hs en så länge
BotmannenJBownz sa:men palla online as svårt att hitta servrar åså
spelarenan gathers e ju najsare, slipper vent skiten när allt styrs upp i voip. bra när det fungerar men ack så sällan det inträffar.felix sa:Bara nördar, som när någon säger "kör på expert" vet att det är botar han möter.tittti540 sa:bara nördar som kör mot botarJBownz sa:jjaaa.. jag spelar cs jagjag kör på expert och har fått 3 hs en så länge
Ska själv lira pcw ikväll, 5on5. Någon som vill haka på?
90.230.127.241 port 60123 på ventrilo, öppen från 11 ungefär.
Hej, kaka
har du valt de själv eller måste du?MMartin sa:yes på måndag är de sommarskola <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
yes på måndag är de sommarlov <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3MMartin sa:yes på måndag är de sommarskola <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
www.spelarenan.com is the SHIT y'all know (; !AFK sa:spelarenan gathers e ju najsare, slipper vent skiten när allt styrs upp i voip. bra när det fungerar men ack så sällan det inträffar.felix sa:Bara nördar, som när någon säger "kör på expert" vet att det är botar han möter.tittti540 sa:bara nördar som kör mot botar
Hej, kaka
man borde ha tävling om bästa skidåkande cs-lirarn. Jag lovar att jag smiskar de flesta(på cs inte skis)
säger han som åkte fast för fusk på räden. Själv är man snart 3 svart utan fusk.Ohm1e sa:www.spelarenan.com is the SHIT y'all know (; !AFK sa:spelarenan gathers e ju najsare, slipper vent skiten när allt styrs upp i voip. bra när det fungerar men ack så sällan det inträffar.felix sa:Bara nördar, som när någon säger "kör på expert" vet att det är botar han möter.
Hej, kaka
man borde ha tävling om bästa skidåkande cs-lirarn. Jag lovar att jag smiskar de flesta(på cs inte skis)
TJock fin!:wubVictors sa:
vad är det förnåttVictors sa:
jag är tre svart utan fuskjonathan-o sa:säger han som åkte fast för fusk på räden. Själv är man snart 3 svart utan fusk.Ohm1e sa:www.spelarenan.com is the SHIT y'all know (; !AFK sa:spelarenan gathers e ju najsare, slipper vent skiten när allt styrs upp i voip. bra när det fungerar men ack så sällan det inträffar.
nick?AFK sa:jag är tre svart utan fuskjonathan-o sa:säger han som åkte fast för fusk på räden. Själv är man snart 3 svart utan fusk.Ohm1e sa:www.spelarenan.com is the SHIT y'all know (; !
NiP|HeatoN sj?jonathan-o sa:nick?AFK sa:jag är tre svart utan fuskjonathan-o sa:säger han som åkte fast för fusk på räden. Själv är man snart 3 svart utan fusk.
skönt att du myttar om att du har 3 svart roevhål.AFK sa:NiP|HeatoN sj?jonathan-o sa:nick?AFK sa:jag är tre svart utan fusk
NAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJSSSSSSSSSS skulle dock bara kunna säga nå random nick av de ca 21344447688979´+0´00´8097<635421 trippelsvarta på spelarenan men jag väljer att vara astuff ist. det enda jag gör på spelarenan är att tda tka och cheatajonathan-o sa:skönt att du myttar om att du har 3 svart roevhål.AFK sa:NiP|HeatoN sj?jonathan-o sa:
skoeningAFK sa:NAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJSSSSSSSSSS skulle dock bara kunna säga nå random nick av de ca 21344447688979´+0´00´8097<635421 trippelsvarta på spelarenan men jag väljer att vara astuff ist. det enda jag gör på spelarenan är att tda tka och cheatajonathan-o sa:skönt att du myttar om att du har 3 svart roevhål.AFK sa:NiP|HeatoN sj?
jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.Ohm1e sa:Protestera mot FRA-LAGEN!.
skicka protest till alla de riksdagsledamöter som röstade ja eller la ner sin röst.
http://www.expressen.se/1.1214535
FRAlagen innebär att varje gång du använder internet,telefon eller liknande så kommer FRA ha rätt att avlyssna och godtyckligt tolka det du skrivit eller sagt, om bara trafiken passerar Sveriges gränser(om servern ligger utomlands etc.)TheFibretech sa:jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.Ohm1e sa:Protestera mot FRA-LAGEN!.
skicka protest till alla de riksdagsledamöter som röstade ja eller la ner sin röst.
kan man bara bli avlyssnad om servern ligger utomlands?Setermaan sa:FRAlagen innebär att varje gång du använder internet,telefon eller liknande så kommer FRA ha rätt att avlyssna och godtyckligt tolka det du skrivit eller sagt, om bara trafiken passerar Sveriges gränser(om servern ligger utomlands etc.)TheFibretech sa:jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.Ohm1e sa:Protestera mot FRA-LAGEN!.
De söker sedan efter "misstänkta" ord i "kampen mot terrorn".
Många tror även att det kommer vara ett sätt att komma åt fildelningen etc. men få det att låta som en livsviktig kamp för vår västerländska demokrati.
Jävla skitlag. -.-
Jepp, så det blir att snacka kodspråk så fort terrorism,islam eller hemgjorda bomber förs på tal.TheFibretech sa:kan man bara bli avlyssnad om servern ligger utomlands?Setermaan sa:FRAlagen innebär att varje gång du använder internet,telefon eller liknande så kommer FRA ha rätt att avlyssna och godtyckligt tolka det du skrivit eller sagt, om bara trafiken passerar Sveriges gränser(om servern ligger utomlands etc.)TheFibretech sa:jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.
Många tror även att det kommer vara ett sätt att komma åt fildelningen etc. men få det att låta som en livsviktig kamp för vår västerländska demokrati.
Jävla skitlag. -.-
JO det är ju galet mkt terrorism i sverige också -_-Setermaan sa:FRAlagen innebär att varje gång du använder internet,telefon eller liknande så kommer FRA ha rätt att avlyssna och godtyckligt tolka det du skrivit eller sagt, om bara trafiken passerar Sveriges gränser(om servern ligger utomlands etc.)TheFibretech sa:jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.Ohm1e sa:Protestera mot FRA-LAGEN!.
Jävla skitlag. -.-
Jafan! ÖveralltStepup sa:JO det är ju galet mkt terrorism i sverige också -_-Setermaan sa:FRAlagen innebär att varje gång du använder internet,telefon eller liknande så kommer FRA ha rätt att avlyssna och godtyckligt tolka det du skrivit eller sagt, om bara trafiken passerar Sveriges gränser(om servern ligger utomlands etc.)TheFibretech sa:jag har aldrig fattat vad den här FRA - Lagen är, någon som kan förklara. Det snackar ju villt om den.
Jävla skitlag. -.-