Fiberteknologi
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
skillnaden mellan salomon kaos och kreation??????
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
bättre innersko i kaosTheFibretech sa:skillnaden mellan salomon kaos och kreation??????
inre nu längre!!!:D:D:D:DKruxelidux_gangsta-thug sa:jag aer med på staertsidawn :D:D:D:D
Pics or it didn't happen. Få se herr Fritzl vid familjen Westers matbord, Omedelbums!OWester sa:¨^^^^^
min pappa.
Är du ett av barnen som kom till liv i källaren? isf, hur var det där nere i källaren? hur är det att ha en pappa som samtidigt är din morfar?OWester sa:¨^^^^^
min pappa.
det har nog sina för och nackdelar!E-Rockner sa:Är du ett av barnen som kom till liv i källaren? isf, hur var det där nere i källaren? hur är det att ha en pappa som samtidigt är din morfar?OWester sa:¨^^^^^
min pappa.
hahaTwelvee sa:det har nog sina för och nackdelar!E-Rockner sa:Är du ett av barnen som kom till liv i källaren? isf, hur var det där nere i källaren? hur är det att ha en pappa som samtidigt är din morfar?OWester sa:¨^^^^^
min pappa.
+
mindre trängsel på släkt foton
pappa/farfar dör samtidigt, slipper man ta två smällar man får en stor
-
mindre presenter vid jul/födelsedag
kan eventuellt vara mindre omtyckt av vissa
En annan fördel är att farsan har lite kött på benen efter som han även har uppfostrat din mor. Lita på farsan!Twelvee sa:det har nog sina för och nackdelar!E-Rockner sa:Är du ett av barnen som kom till liv i källaren? isf, hur var det där nere i källaren? hur är det att ha en pappa som samtidigt är din morfar?OWester sa:¨^^^^^
min pappa.
+
mindre trängsel på släkt foton
pappa/farfar dör samtidigt, slipper man ta två smällar man får en stor
-
mindre presenter vid jul/födelsedag
kan eventuellt vara mindre omtyckt av vissa
Kaos har bredare fot. för den bredfotade. sen tycker jag personligen att Kreation är skönareTheFibretech sa:skillnaden mellan salomon kaos och kreation??????
is it a bird? is it a plane?SMagnusson sa:https://www.freeride.se/member/photo.php?id=80845
saaaaaywhaaat!?
är du säker att dom bara har en låt i rising? jag är ganska säker att det är fler...Cool-Kid sa:någon som vet vad låten heter i freeradicals rising, ngt med im alive
Lägg till en mössa till den listan nu också. Fast det var hans egen ifsE-Rockner sa:Måste få säga en sak: Låna aldrig ut saker till din yngre broder om du är rädd om dina grejer. Jag lånade ut min cykel och mitt skidfodral till min yngre bror, och nu är både cykeln och fodralet borta! Herregud...
Alive-MustaschCool-Kid sa:någon som vet vad låten heter i freeradicals rising, ngt med im alive
Ohm1e sa:Kid gone wild like lil' weezy F!
han va fett clean ju :D
Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.
Erik sa:Källa?kBerglund sa:läste just skiten på aftonbladet, sjukt , om man får dricka kaffe så ska man fanimej få dricka energidryck , btw så gällde det alla energidrycker, t.ex redbull, monster, burn, battery
syftar du på bilden som är på aftonbladet så hoppas jag verkligen att du skämtar.
Jävla vad dryg Erik är idag, man blir så jävla lack... låt mig citera mig själv två år tillbaks.Erik sa:Eller så är du ett jävla särmongo som inte förstår att frågan fortfarande är aktuell.fredrisch sa:Eller så är alla på denna tråd dumma eftersom den inte skrivits på för ens 2006, förutom idag då..
BigAir sa:Du vet att det blir snöbadning imorgon Erik! (deespin)
Japp det stämmer, idag är jag irriteradfelix sa:Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.Erik sa:Källa?kBerglund sa:läste just skiten på aftonbladet, sjukt , om man får dricka kaffe så ska man fanimej få dricka energidryck , btw så gällde det alla energidrycker, t.ex redbull, monster, burn, battery
syftar du på bilden som är på aftonbladet så hoppas jag verkligen att du skämtar.Jävla vad dryg Erik är idag, man blir så jävla lack... låt mig citera mig själv två år tillbaks.Erik sa:Eller så är du ett jävla särmongo som inte förstår att frågan fortfarande är aktuell.fredrisch sa:Eller så är alla på denna tråd dumma eftersom den inte skrivits på för ens 2006, förutom idag då..
http://i7.photobucket.com/albums/y291/Sjogras/rofl5ft7dj0mr.gifBigAir sa:Du vet att det blir snöbadning imorgon Erik! (deespin)
idag eller i går, det är frågan... nä fan, nu blev de inte roligt..Erik sa:Japp det stämmer, idag är jag irriteradfelix sa:Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.Erik sa:Källa?kBerglund sa:läste just skiten på aftonbladet, sjukt , om man får dricka kaffe så ska man fanimej få dricka energidryck , btw så gällde det alla energidrycker, t.ex redbull, monster, burn, battery
syftar du på bilden som är på aftonbladet så hoppas jag verkligen att du skämtar.Jävla vad dryg Erik är idag, man blir så jävla lack... låt mig citera mig själv två år tillbaks.Erik sa:Eller så är du ett jävla särmongo som inte förstår att frågan fortfarande är aktuell.
http://i7.photobucket.com/albums/y291/Sjogras/rofl5ft7dj0mr.gifBigAir sa:Du vet att det blir snöbadning imorgon Erik! (deespin)
fyfan kunde nästan tänka mig att du var därifrån.. vars annars kör tjejor moppe!?Regiina sa:Kalix var nyss på tv! !! ! ! ! oooH