Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
http://laggeman.no-ip.com/2005/hacker.htm

"Om din son har bett om en ny processor från ett företag som kallar sig AMD så är det en stark larmsignal. AMD är ett företag i tredje världen som gör dåliga piratkopior av amerikanska processorkretsar. De använder regelmässigt barnarbete i sina ulandsfabriker med svältlöner, och med vilje avlägsnar de de säkerhetsegenskaper som används av amerikanska processortillverkare såsom Intel för att förebygga hacking. AMD-processorer säljs aldrig i butiker och du kommer med största sannolikhet få höra att du måste beställa dem från internetbutiker. Köp inte dessa processorer! Denna bön om en ny processor måste du förvägra din son om du ska ha någon förhoppning om att uppfostra din son bra."

"När Peter
började att tillbringa hela dagen framför maskinen blev jag orolig
men Karin rådde mig att lugna ner mig och sa att det var en fas Peter
gick igenom. Jag stillades av hennes moderliga erfarenheter ända till
dess att Cecilia, vår yngsta dotter, en kväll rusade in i vardagsrummet
och undslapp sig att: "Peter är en datahacker!"

ahaha

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=35717

jag undrar fortfarande varför johan låste min tråd eftersom jag inte fick nått svar när jag frågade honom :(
sicken diss va? kan man tänka sig.. =P

Officiella OT-Tråden!
Hejsan.

Jag har ett problem med min ipod video, jo nämligen att musik mappen inte finns på ''första'' sidan på själva ipoden.¨

Det finns bara så här nu

Bilder
Video
Tillbehör
Inställningar
Blanda spår

Musiken finns ju kar men inte själva musik mappen:/

Någon som vet hur man åtgärdar detta?

Officiella OT-Tråden!
^troligtvis måste man köpa en mac dator med tillbehörande tillbehör, och annat skit för att ipoden ska fungera ordentligt.
på min nano så går det att välja via inställningar-mappen på ipoden vilka kataloger som man ska ha som "start".

men titta bland ipods 12000 tillbehör så hittar du nog en formaterastartmenyadapter för 600:- + frakt

Officiella OT-Tråden!
ooojaa!
fanskapet ville vara lite busig och rebellaktig och hängde sig under bilfärden till åre i fredags. ånej jag hade ingen mac dator till hands som jag borde köpt till situationer som denna så jag kunde slå upp felet.
jajustdet! det följde inte med nån vettig instruktionsbok, men en plastbit som man ska köpa en dockningsstation till, attans vilken otur.
bilfärden fick tilbringas med p4 och radio jämtlands kulturhörna hela vägen upp, ja men så kan det bli när man köper nått nu i det outvecklade år 2006 för 2000kr!!!!!!!

förövrigt är apple ett fint litet företag.

Officiella OT-Tråden!
kan informra er att jag nyss hittat en finne som håller på att utväcklas på min näsa.. inte pra.

Officiella OT-Tråden!
kan informra er att jag nyss hittat en finne som håller på att utväcklas på min näsa.. inte pra. blir till att hämta hyvlen o hyvla ner den

Officiella OT-Tråden!
bzksanzl.jpg

Officiella OT-Tråden!
haha looser , nationella anses ändå som lätt ^

man you've got problems up in here..

Officiella OT-Tråden!
jag freakar oc. Började i söndags och nu har jag sett 31 avsnitt, dvs hela säsong 1 plus 3 avsnitt säsong 2.

Jag är nog dum i huvudet.

Tillbaka
Topp