JockeLundhag
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
skkaa snart till gustavsbergsbacken haha:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
näärå du e helt me på korten..:Psprayerbc sa:gb öppnar väll inte för en klockan 19:30 ikväll???? lr har jag missat nåt?????jocke_92 sa:skkaa snart till gustavsbergsbacken haha:D
jag anser att du också ska byta namn...sprayerbc sa:fett störande nu byter ju alla namn
snedrag ? är de nån typ av norrländskt påhittat uttryck för kramp eller ?marer sa:skulle dra av mig pjuxen idag och fick sendrag i bägge vaderna samtidigt!!
låg fan och grina på golvet i hallen i 20 minuter
haha, sendrag är det djävulusiskaste formen av kramp.. senan drar typ ihop sig så det smärtar något enormt,Gizmo-Quack sa:snedrag ? är de nån typ av norrländskt påhittat uttryck för kramp eller ?marer sa:skulle dra av mig pjuxen idag och fick sendrag i bägge vaderna samtidigt!!
själv har jag nyss ätit..
jag brukar få sendrag efter att jag åkt skidor och böjer på benen, fett ont det görmarer sa:haha, sendrag är det djävulusiskaste formen av kramp.. senan drar typ ihop sig så det smärtar något enormt,Gizmo-Quack sa:snedrag ? är de nån typ av norrländskt påhittat uttryck för kramp eller ?marer sa:skulle dra av mig pjuxen idag och fick sendrag i bägge vaderna samtidigt!!
själv har jag nyss ätit..
efter att ha ålat mig upp i sängen fick jag sendrag under fötterna med, helt fuckat.
hur fan kan man glömma alla böcker om man har prov?jocke_92 sa:LoL, har 2 prov imorn o jag har glömt böckerna så jag kan inte pluggaxD
jag vet inte:PEwasx sa:hur fan kan man glömma alla böcker om man har prov?jocke_92 sa:LoL, har 2 prov imorn o jag har glömt böckerna så jag kan inte pluggaxD
du värkar inte vara så smart du...jocke_92 sa:jag vet inte:PEwasx sa:hur fan kan man glömma alla böcker om man har prov?jocke_92 sa:LoL, har 2 prov imorn o jag har glömt böckerna så jag kan inte pluggaxD
dom sa ingenting....sprayerbc sa:vad säger din mamma o pappa när du har glömt böckerna på skolan??jocke_92 sa:LoL, har 2 prov imorn o jag har glömt böckerna så jag kan inte pluggaxD