Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha håller me:P de e bara kul å se me kompisarna så alla kan skrika sammtidigt(oftast blir de så om de e läskigt):POhm1e sa:Np! ;D haru själv nå film förslag? : ) (allt utom Skräck! x). inge kul å se de ensam x))
ladda ner sa du??????JagGillarSkidor sa:haha håller me:P de e bara kul å se me kompisarna så alla kan skrika sammtidigt(oftast blir de så om de e läskigt):POhm1e sa:Np! ;D haru själv nå film förslag? : ) (allt utom Skräck! x). inge kul å se de ensam x))
njaaa vet inte riktigt, kanske borat:P hahaha
nää men man kan ju alltid ladda ner nåra gamla hederligt simpsons avsnitt=)
nääeXDOhm1e sa:haha precis xD!.
Borat har ja redan x)
haha jaaa de skulle väll kunna funka : D. kan ju inte häller ta så länge för att "köpa" ett simpsons avsnitt
OJ x)!
jepp, den kan heta rastahundenkrrilleeee sa:vill skapa en religion... nån som vill joina?
De är sånt man får leva me å ingenting går å göra åt .... x). sist ja fick höra de var idag i backenacen3ss sa:och att man ska få ha brallorna hur man vill utan att någon kan säga emot det^^^
jaaaaaaag!!!!krrilleeee sa:vill skapa en religion... nån som vill joina?
bajtersprayerbc sa:jag kan joina bara om den heter jibbingkrrilleeee sa:vill skapa en religion... nån som vill joina?
Whoooo MäääärittOhm1e sa:Idag Fick ja min lins ja beställde från junkyard, och då skicka dom fel, dom skicka en DXS Lins, fast ja har DX gogglar.
Nu vet ni de![]()
grattis=)Ohm1e sa:
har du satt upp den nu:D??JagGillarSkidor sa:ja har suttitt upp en rail på gårn i da=)
nu vet ni
okej då skapar vi en religion men man måste vara tvåtusen minst för att få den godkäntJagGillarSkidor sa:jaaaaaaag!!!!krrilleeee sa:vill skapa en religion... nån som vill joina?
den ska heta:JIBBING å vi som tror på jibbing heter:JIBBERS
alla ska tro att man kommer till snöhimmlen när man dör
alla ska tro på jon olsson(för han för jibbingen frammåt)
alla ska pussa skidorna varje da å tänka på snö(istället för att be)
alla ska köpa skidfilm(istället för vanlig "spelfilm")
www.freeride.se ska va huvud hemsidan(istället för www.kristen.nu)
istället för ett kors har man 2 skidor korsade..
å alla vet ju att jibbing e en livsstil så varför kan de inte bli en religion??
Intresseklubben antecknar :DDeespin sa:fattar inte vad som har hänt med alla mina gästboksinlägg, dom tidigaste jag kan hitta nu är från början av 2006
har haft från långt innan, och inte bara från felix.