Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
då har jag glädjen att medela att den e normalEwasx sa:nu har jag min pizza. den är rund
de va ju roligt att höraa_ahlnas sa:okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka
njaaae. ska träffa jeppenator ffs:D.el_poppo sa:de va ju roligt att höraa_ahlnas sa:okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka
GB på freda?
matte är inte jobbigt. vi gör bara vikgubbar på den lektionen. Jag åker också till Åre på torsdaga_ahlnas sa:okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka
i da eller på fredA?marcus_t sa:jag ska til gb
jea, kommer du upp på torsda så du hinner åka? måste ju bygga upp mitt fr skit vad man nu ska kalla de.. Jeppenator ska ju upp också så han ska man träffa.Ewasx sa:matte är inte jobbigt. vi gör bara vikgubbar på den lektionen. Jag åker också till Åre på torsdaga_ahlnas sa:okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka
i'm completly on you'r side...ekdahl sa:men nej, lås skiten. denna tråd suger nu. bara 3 barn som driver den och dom är äckliga.
Inga vidare bra idé att ta reda på det va?alwaysCrash sa:nu är de ingen som vågar skriva vad dom tycker och tänker längre, förut skrev man exakt va man tänkte om allt och alla..
btw har jag fått 4 varingar men inte blivit avstängd.. hur många äre som gäller innan man blir de?
Ni får säga och tycka vad ni vill så länge ni håller er inom forumreglerna. Ganska logiskt egentligen.alwaysCrash sa:nu är de ingen som vågar skriva vad dom tycker och tänker längre, förut skrev man exakt va man tänkte om allt och alla..
btw har jag fått 4 varingar men inte blivit avstängd.. hur många äre som gäller innan man blir de?
håll dig till forumreglerna!Sazer sa:värkar inte så
Hoppas du blir bannad :DEwasx sa:
och exakt vad bröt han mot nu ?Ewasx sa:håll dig till forumreglerna!Sazer sa:värkar inte så
Nu bröt du mot massor. Till och med olagligt snatteri. Du kommer att bli bannadalwaysCrash sa:och exakt vad bröt han mot nu ?Ewasx sa:håll dig till forumreglerna!Sazer sa:värkar inte så
bröt jag mot nått nu ?
och OlaMelin och Dr_snow, fick inget bra svar tycker jag.. finns de nån sån gräns ?
men ååh. shit oxå , jag som har kommit över mitt problem med att vara kleptoman, de va inte meningen att snatta, de bara hände.. jag kan inte rå för de de är en sjukdom jag har..Ewasx sa:Nu bröt du mot massor. Till och med olagligt snatteri. Du kommer att bli bannadalwaysCrash sa:och exakt vad bröt han mot nu ?Ewasx sa:håll dig till forumreglerna!
bröt jag mot nått nu ?
och OlaMelin och Dr_snow, fick inget bra svar tycker jag.. finns de nån sån gräns ?
den har funnits på www.skifilm.nu i åratal ju..Deespin sa:http://expressen.se/nyheter/1.614871/1.614871