Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
orka.. lr för ja hoppa min träning för ja orka inte då får ja inte åka skis heller. men vafan ja ska inte åka på onsdag på skolan heller typ.. måste va hel till åre:p

Officiella OT-Tråden!
okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
okok vi ska på torsdaaa. och comp ledigt på fredag.. och på onsdag har ja skidor i gb och idrott.. och i morrn ha ja matte och språk enda jobbiga dan denna vecka
matte är inte jobbigt. vi gör bara vikgubbar på den lektionen. Jag åker också till Åre på torsdag

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
a_ahlnas sa:
matte är inte jobbigt. vi gör bara vikgubbar på den lektionen. Jag åker också till Åre på torsdag
jea, kommer du upp på torsda så du hinner åka? måste ju bygga upp mitt fr skit vad man nu ska kalla de.. Jeppenator ska ju upp också så han ska man träffa.

Officiella OT-Tråden!
Så, mina damer och herrar. Då gör vi ett försök att starta upp tråden igen. Cirka 50 stycken spaminlägg är borttagna och på så sätt rensad. Vi litar på er att ni håller en bra nivå och att ni håller er inom reglerna som ni kan läsa mer om här: https://www.freeride.se/about/rules.php

Något som jag personligen tycker är tråkigt är alla klagomål från vissa av er användare. Man har fått höra både det ena och det andra om hur hatad och kass man är. Klagomål som jag tycker varit helt obefogat eftersom låsningen var solklar. Återigen så finns vi moderatorer här för er skull och vi låser inte en enda tråd endast för att jävlas utan för att den bryter mot de regler som finns uppe. Hoppas ni tänker igenom ert agerande i framtiden!

Lycka till i "den heliga" OT-tråden!

Förresten, 1:a sedan låsningen ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
nu är de ingen som vågar skriva vad dom tycker och tänker längre, förut skrev man exakt va man tänkte om allt och alla..

btw har jag fått 4 varingar men inte blivit avstängd.. hur många äre som gäller innan man blir de?

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
nu är de ingen som vågar skriva vad dom tycker och tänker längre, förut skrev man exakt va man tänkte om allt och alla..

btw har jag fått 4 varingar men inte blivit avstängd.. hur många äre som gäller innan man blir de?
Inga vidare bra idé att ta reda på det va? ;)

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:

Ni får säga och tycka vad ni vill så länge ni håller er inom forumreglerna. Ganska logiskt egentligen.

Officiella OT-Tråden!
kan man inte införa ett straff sådana som spammar tex ewasx att dom inte får skriva i forum på några veckor eller att dem blir helt bannade från sidan...

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
alwaysCrash sa:
Ewasx sa:
håll dig till forumreglerna!
och exakt vad bröt han mot nu ?

bröt jag mot nått nu ?

och OlaMelin och Dr_snow, fick inget bra svar tycker jag.. finns de nån sån gräns ?
Nu bröt du mot massor. Till och med olagligt snatteri. Du kommer att bli bannad
men ååh. shit oxå , jag som har kommit över mitt problem med att vara kleptoman, de va inte meningen att snatta, de bara hände.. jag kan inte rå för de de är en sjukdom jag har..

Tillbaka
Topp