Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Jag är stålmannen, läser med supersyn. Själv då? (notera att jag INTE citerar igen, tar typ 20sek bara att få upp skrivrutan från att man tryckt på citera knappen, o dubbla tiden att posta hehe!)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Nej jag har inte supersyn... skulle du kunna berätta hur det känns att ha det? Har alltid undrat. För övrigt tycker jag att det är bra att citera för då får man lite bättre sammanhang på tråden och inte så många lösa inlägg som bara ligger och stör. Undra hur lång en sida i forumet kan bli...

Officiella OT-Tråden!
mattie sa:
JohnAngren sa:
BigAir sa:
Neeeeeeeeeeeej, Jävla Brats! Fan Vad Jag Hatar Dom, Jävla Luderloppor!
Dom Har Stängt Av Mig, Neeeeeeeeeeeeeeeeeej! :(:(
Join the club!
Haha, ville de se kontoutdrag för fortsatt medlemskap eller?
Ja, ungefär.
Nej, men nu ska jag vara seriös med er. DOM FINNS BLAND OSS HÄR PÅ FR!
Jag mailade och frågade en av bratsen varför jag var avstängd. Han svarade:

Pågrund av dina inlägg på Freeride om jiggy.
/Jiggy jiggy

Är det inteskrämmande? :O

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
För övrigt tycker jag att det är bra att citera för då får man lite bättre sammanhang på tråden och inte så många lösa inlägg som bara ligger och stör.
Använde citat nu för att inte förvirra.. sammanhanget kanske är lite klarare nu eller?

Officiella OT-Tråden!
mattie sa:
JohnAngren sa:
BigAir sa:
Neeeeeeeeeeeej, Jävla Brats! Fan Vad Jag Hatar Dom, Jävla Luderloppor!
Dom Har Stängt Av Mig, Neeeeeeeeeeeeeeeeeej! :(:(
Join the club!
Ja, ungefär.

/Jiggy jiggy

Officiella OT-Tråden!
Jag kan se den BigAir. Kan var så att du inte komer pga ditt IP nummer kanske?? ;)

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
mattie sa:
JohnAngren sa:
Ja, ungefär.

/Jiggy jiggy

Jag tycker det är lite roligt faktiskt =)
Lite skrämmande, men mest roligt.

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
heter fr_ekdahl där med lixom, jiggy is the shiiiit. halla

http://www.jiggy.se/viewtopic.php?pid=15772#p15772
check that shit out^
shit det där var typ den töntigaste sidan jag sett.. haha!

spana in det här istället; fick en lastpall från england igår på 50kg, lite slutsteg..

slutsteg005jr1.jpg

tror ni det kommer poppa bra eller?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
mattie sa:
BigAir sa:
mattie sa:
Ja, ungefär.

/Jiggy jiggy

Jag tycker det är lite roligt faktiskt =)
Lite skrämmande, men mest roligt.
om dom jävlarna bannar oss ska jag fan se till att dom blir bannade härifrån. jag vill ju inte se massa brats som glider runt och sprutar skumpa osv i våra forum om vi inte får kasta snus i deras..

så om någon har något tips om jiggyanvändare på fr, mail me så jag kan få prata lite vett med dom..

Officiella OT-Tråden!
CustomX sa:
ekdahl sa:

check that shit out^

spana in det här istället; fick en lastpall från england igår på 50kg, lite slutsteg..

http://img294.imageshack.us/img294/2408/slutsteg005jr1.jpg

haha, vart fan ska du ha dom då?

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
CustomX sa:
ekdahl sa:

check that shit out^

http://img294.imageshack.us/img294/2408/slutsteg005jr1.jpg

haha, vart fan ska du ha dom då?
i bilen så klart, ska spränga hela jävla stureplan i småbitar så för vi se hur kaxiga minihobbybratzen är då..

Officiella OT-Tråden!
nu har jag läst igenom alla tio sidor och kan konstatera att det finns för många som inte har något att göra

Officiella OT-Tråden!
Om en lambogini krockar med en volvo 240 så hammnar 240 över lamboginin!
Men krockar två st volvo 240 med varandra så blire mest skrot.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
fan dom har bannat mig nu, men jag skötte mig. typ....
Ja, men somsagt hänger dom här på freeride bland oss. Dom Bannar alla från fr typ. Dom såg vell att du fanns med här som ekdahl så vips tog dom bort dig..

Sjukt störande, skönt att man har 2 datorer ;)
Ska göra en ny på bärbara ikv..

CustomX: Varfan får du alla pengar från, nyss köpte du en asgrym Whiteoutdress och nu sprutar det in massa slutsteg. Man blir lite avis..

Officiella OT-Tråden!
alltså, moet.. ska det vara fancy att beställa in en flaska moet på krogen? Nä tacka vet jag helrör med vodka.. Då blir det lite fart i kroppen också.. Förövrigt måste jag säga att det är ganska underhållande att sitta och läsa på Jiggy, se hur alla dessa "brats" pratar om sina framgångar.. eller vänta nä det är deras föräldrars framgångar, kan inte tänka mig att dom tjänat så många kronor i sitt liv..

BigAir: Jobbar man har man råd :P Inte svårare än så, beror på vad man prioriterar..

Officiella OT-Tråden!
inget fel med helrör nej, hade fan så hällre beställt in ett helrör änn att att beställa en flaska tjejskumpa.

blää

Officiella OT-Tråden!
Jag blev avstängd för mina "kommentarer angående jiggy på freeride.se".
Sjukt störande, jag han ialafall adda en brat på msn.
Jag frågade han om han kännde sig cool som hängde på jiggy.se med bratsen.
Då sa han:
"Kalla dom inte brat, du uppmuntrar dom bara. Jag är inte som dom, jag ligger på en helt annan klass, deras föräldrar tjänar ingeting. Jag är ganska rik hämfört med dom, och brukar bara vara på jiggy.se för att se hur dom försöker vara som jag.."

Här kommer en liten screenshot på vad en av schtekarna vid namn Gunnar på jiggy.se sa om dom som är med i jiggy: http://i10.tinypic.com/48efmys.jpg

Han menade alltså att han är mycket rikare och mer brat än medlemarna av Jiggy.se
Han riktigt skryter om villa märken han har och sina betyg.
Han sa ännu mer riktigt fula saker senare men han inte screenshota..
Sen var man blockad..

En annan OT-Sak, den här medlemmen har varit medlem since 2002. Han gjorde sin första forumpost igår. Vissa tar då verkligen tid på sid..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
haha, altså vilken jävla medelsvensson som hälst kan ju köpa tex: gucci, prada blabla..

brats är överskattat.

Officiella OT-Tråden!
Måste bara slänga in det på sida 11 också.
Jag blev avstängd för mina "kommentarer angående jiggy på freeride.se".
Sjukt störande, jag han ialafall adda en brat på msn.
Jag frågade han om han kännde sig cool som hängde på jiggy.se med bratsen.
Då sa han:
"Kalla dom inte brat, du uppmuntrar dom bara. Jag är inte som dom, jag ligger på en helt annan klass, deras föräldrar tjänar ingeting. Jag är ganska rik hämfört med dom, och brukar bara vara på jiggy.se för att se hur dom försöker vara som jag.."

Här kommer en liten screenshot på vad en av schtekarna vid namn Gunnar på jiggy.se sa om dom som är med i jiggy: http://i10.tinypic.com/48efmys.jpg

Han menade alltså att han är mycket rikare och mer brat än medlemarna av Jiggy.se
Han riktigt skryter om villa märken han har och sina betyg.
Han sa ännu mer riktigt fula saker senare men han inte screenshota..
Sen var man blockad..
Visst, tillochmed jag brukar ju skämta med polarna att man kör gucci och prada osv men det äckliga är att dessa människor är tooooootaaaaaalt seriösa :S

En annan OT-Sak, den här medlemmen har varit medlem since 2002. Han gjorde sin första forumpost igår. Vissa tar då verkligen tid på sid..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ekdahl: du har så rätt så, det beror ju helt på hur man vill spendera sina pengar..
Vill man få ett plagg när man är ute och shoppar eller vill man ha kvantitet?

Brats är totalt överskattat, dom tror oftast att dom är så mycket bättre än alla andra men i själva verket är det i dom kretsarna knarket florerar mest.. Sturecompagniet och spy bar är dom 2 kokain tätatste krogarna (var åtminstone) i landet skulle jag tro.. Eliten är inte så elit egentligen, en image jämntemot resterande..

Sen duden som bigair snackade med, visst han kanske är allmänbildad och smart.. Men han är ju fortfarande än brat oavsett vad han säger, backslick, gucci, pappas kontokort you name it.. kan tänka mig att han har allt..

oj oj blev mkt fördommar nu men ja så tror jag.. Är dom lyckligare för att dom är "brats"? Föga troligt inte pengarna som gör en glad, visst det gör att det blir lättare att leva kanske men måste man köpa massa kläder i dom märkerna där man verkligen bara betalar för märket..

Snödjup

Tillbaka
Topp