alwaysCrash sa:
haha! så sant som de är sakt^
amreikansk inrikespolitik? du har inget om koloniseringen i nordamerika, ? säg till har fetaste historiauppgiften att göra:S
njä. har mest kopierat från diverse sidor på internett och sedan intensivt skumläst för att sudda ut mistänkta bevis likt "..här på på dillegård hästgymnasium tycker vi att USA är..." och " logga in för att slippa reklamen" texter. fast i vissa lärares ögon ses detta, enligt erfarenhet, som trevligt. då de vill bjuda in en till deras rum för ett mysigt samtal över ett glas pissjummet vatten.
ett häfte på 31 sidor av mina tidigare 32 orginal exemplar är dock på väg med posten till din brevlåda för tillfället. du kanske hittar något intressant, annars kan jag med min almänbildning hänföra dig till att indianerna seglade med columbus till sydamerika i en ark med en hona och en hane utav varje indianstam. noak hette kaptenen som på mellanlandningen för tankning och toalettstopp först landsteg kuba där han rökte på och påsåsätt av misstag gled vidare till nordamerika. där han och kolumbus och NBA basketliga tog död på alla indianer och byggde frihetsgudinnan.. slut