Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:

precis sådär ska man göra med äckel cola light,dock synd om mentosen :(
för coolt ska göra i skolan när nån lärare går förbi.. =)

en kille i vår skola drog ingång en såndär bengal som man brukar ha (olagligt) i hejarklackar i skolan , fick paya massa skadestånd:D

Officiella OT-Tråden!
Haha sjukt coolt! Mentos är godast!

Jag försökte svälja en bengaliskeld en gång men den var inte så god! Smakade som att röka
papper med en konsistens av algrensbilar.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
haha! så sant som de är sakt^

amreikansk inrikespolitik? du har inget om koloniseringen i nordamerika, ? säg till har fetaste historiauppgiften att göra:S
njä. har mest kopierat från diverse sidor på internett och sedan intensivt skumläst för att sudda ut mistänkta bevis likt "..här på på dillegård hästgymnasium tycker vi att USA är..." och " logga in för att slippa reklamen" texter. fast i vissa lärares ögon ses detta, enligt erfarenhet, som trevligt. då de vill bjuda in en till deras rum för ett mysigt samtal över ett glas pissjummet vatten.

ett häfte på 31 sidor av mina tidigare 32 orginal exemplar är dock på väg med posten till din brevlåda för tillfället. du kanske hittar något intressant, annars kan jag med min almänbildning hänföra dig till att indianerna seglade med columbus till sydamerika i en ark med en hona och en hane utav varje indianstam. noak hette kaptenen som på mellanlandningen för tankning och toalettstopp först landsteg kuba där han rökte på och påsåsätt av misstag gled vidare till nordamerika. där han och kolumbus och NBA basketliga tog död på alla indianer och byggde frihetsgudinnan.. slut

Officiella OT-Tråden!
crilleus sa:
Akta dig Bigair! Aina kommer att ta dig! http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new Brattsen kommer ringa snuten :P Jag skulle fly upp i bergen
Va? Jag kan inte se vad det står eftersom jag är avstängd. Kan du översätta från sidan?
Antar att det är det där gamla om "hackningsgrejen" som skrevs igår, men det är lungt.
Jag kommer anmäla honom för PUL, han har nämligen lagt upp all min personinfo på deras sida..

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
crilleus sa:
Akta dig Bigair! Aina kommer att ta dig! http://www.jiggy.se/viewtopic.php?id=573&action=new Brattsen kommer ringa snuten :P Jag skulle fly upp i bergen
Va? Jag kan inte se vad det står eftersom jag är avstängd. Kan du översätta från sidan?
Antar att det är det där gamla om "hackningsgrejen" som skrevs igår, men det är lungt.
Jag kommer anmäla honom för PUL, han har nämligen lagt upp all min personinfo på deras sida..
från Jiggy:

"Titta på de coola grabbarna på Flashback!

http://www.flashback.info/showthread.php?t=406927

På Freeride.se kallade han sig BigAir

En polisanmälan kommer att lämmnas in pga uppvigling till dataintrång.

Tråkigt när avundsjuka ska gå så här långt..."

du kanske redan har läst det..

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Ja, det där är oldnews ;)
Han har tagit bort personinfon men har preenscrints så det räcker för en redig anmälan om han anmäler mig!

Btw, nu vill jag leka Deespins lek.
Jag ger crilleus 5/10 på kändisskalan av dom på freeride.se

Officiella OT-Tråden!
crilleus sa:
BigAir sa:
crilleus sa:
från Jiggy:

"Titta på de coola grabbarna på Flashback!

http://www.flashback.info/showthread.php?t=406927

På Freeride.se kallade han sig BigAir

En polisanmälan kommer att lämmnas in pga uppvigling till dataintrång.

Tråkigt när avundsjuka ska gå så här långt..."

du kanske redan har läst det..
Inlägget är redigerat, för någon dag sedan låg hela felix person uppgifter ute i det inlägget!

Officiella OT-Tråden!
BigAir sa:
Ja, det där är oldnews ;)
Han har tagit bort personinfon men har preenscrints så det räcker för en redig anmälan om han anmäler mig!

Btw, nu vill jag leka Deespins lek.
Jag ger crilleus 5/10 på kändisskalan av dom på freeride.se
10/10

Officiella OT-Tråden!
Såhär funkar det:
Deespin sa:
vi kan leka lite "kändisleken"

den går till så att man ska säga på en skala 0-10 hur "känd" personen som skrev innan är, jag menar altså hur känd personen är här på freeride, hur mycket man har sett honom skriva osv...
add-e:

2/10

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Att du ALLTID ska redigera felix! haha

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
alwaysCrash sa:
haha! så sant som de är sakt^

amreikansk inrikespolitik? du har inget om koloniseringen i nordamerika, ? säg till har fetaste historiauppgiften att göra:S
njä. har mest kopierat från diverse sidor på internett och sedan intensivt skumläst för att sudda ut mistänkta bevis likt "..här på på dillegård hästgymnasium tycker vi att USA är..." och " logga in för att slippa reklamen" texter. fast i vissa lärares ögon ses detta, enligt erfarenhet, som trevligt. då de vill bjuda in en till deras rum för ett mysigt samtal över ett glas pissjummet vatten.

ett häfte på 31 sidor av mina tidigare 32 orginal exemplar är dock på väg med posten till din brevlåda för tillfället. du kanske hittar något intressant, annars kan jag med min almänbildning hänföra dig till att indianerna seglade med columbus till sydamerika i en ark med en hona och en hane utav varje indianstam. noak hette kaptenen som på mellanlandningen för tankning och toalettstopp först landsteg kuba där han rökte på och påsåsätt av misstag gled vidare till nordamerika. där han och kolumbus och NBA basketliga tog död på alla indianer och byggde frihetsgudinnan.. slut
jag som trodde att de va negrarna som simma dit för de va så varmt i afrika så dom blev brända..

ps. är inte rasist!..

Waster får 9/10
BigAir får 10/10 (kändast på freeride..)

Officiella OT-Tråden!
men vänta nu..... alla inlägg verkar tok-redigeras hela tiden....... eller så är det min dator som busar(tror på det sistnämnda)

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
BigAir sa:
http://www.kimbo305.com/ FETASTE GANGSTERN AV ALLA!
Han har en egen hummer, och ett eget team!
där va ju du rolig:D
Nej, det var den inte. Jag trodde faktiskt jag länkade till något annat men det där var bara skit..

hen-ke sa:
Hahaha kan fan inte sluta skratta åt bratsen, fyfan.
´Vad skrev du på jiggy innan du blev avstängd?
Det fula är att jag inte skrev nånting :P
Endel av dom hänger tydligen även på fr.se, och då hade en av bratsen sett att jag tyckte jiggy.se var en löjlig sida. Så stängde dom av mig och sen var fighten mellan freeriders och brats igång ;)

Jag frågade efter hjälp att hacka deras sida och då tänkte tydligen en brat som heter "Erik" anmäla mig för "planering till dataintrång". Saken är att han la ut all min personinfo så därför kan jag anmäla han för PUL, Personuppgiftlagen.
Så, om han anmäler mig anmäler jag han ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
Waster sa:
add-e sa:
okej! nu är jag tyst! men alla " Back upar" mig med.. i'm from tha niggah hood!

peys yao!
haha niggah hood!
afrika ? eller menar du kanske rinkeby ?
japp.. jag menar afrika.. jag bor i en fattig by där alla pratar jätte mysko!!

jeppenator är största närden säger man såhär!

knippknapp knullipooopilooooopi boulala boullla jeppenator chamgabouga½

Officiella OT-Tråden!
ska vi inte utlysa en jakt på mullvadarna som springer omkring på freerideforumet och gräver förstörande tunnlar i vårat välplanterade potatisland!!?
jag har redan filtrerat och förhört samtliga i min kompisslista och breder nu ut mig internationelt för att komma åt pojkarna med de bakåtkammade pottfrisyrerna!
need backup!!

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
ska vi inte utlysa en jakt på mullvadarna som springer omkring på freerideforumet och gräver förstörande tunnlar i vårat välplanterade potatisland!!?
jag har redan filtrerat och förhört samtliga i min kompisslista och breder nu ut mig internationelt för att komma åt pojkarna med de bakåtkammade pottfrisyrerna!
need backup!!
JA

Felix , vad hette killen som hängde här?

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
marer sa:
need backup!!
JA

Felix , vad hette killen som hängde här?
Jag har inte namnet på han, men det går att räkna ut.
Kolla tråden på jiggy.se om mig. Där har en av dom skrivit "Jag har också gjort en användare på freeride nu. Jag har kommenterat 1 bild och 1 film.
Om jag inte minns fel står det villken tid också, + om man går på hans profil kan man kolla hans namn inklusive efternamn. Sen får man helt enkelt lista ut det genom att söka efter nån som blev medlem igår och har postat 1 svar i en film + kommenterat en bild.

Hur gör vi då? Jo, vi går först och främst igenom alla som blev medlem igår, (kan ha varit i förrgår) och vi utgår ifrån att han har ett snarlikt namn sitt eget eller jiggynamn.
+ han kommenterade en film igår!

Så, ut och leta efter mullvadarna!
(Ps. genom honom borde vi komma åt resten också, sen kan vi utgå ifrån att dom bor på Stureplan, Lidingö eller andra lite mer "statudställen")

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp