Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
även du kan gå dit. du satt igång detta med dubbelposter.Ewasx sa:PrecisPizzaaugust sa:Du får ta konsekvenserna för det du ställer till med.
GÅ och ställ dig i skamvrån..
somsagt till 35 och vi är före ordleken
jag har redan medelat polisen och mc.gaiver, en skalgångskedja är just nu på väg att genomsöka den nämnde personens brevlåda efter bevis.Sjogras sa:först...
det hår gått 2 minuter sen jeppe får gå in, var är han?
Stopp Stopp det behövs inte... jag sitter tryggt bakom tangentbordet och beskådar händesleförlippet av OT tråden.. men hemma hos en polare.. eftersom att jag har dataförbud fram till på fredag.marer sa:jag har redan medelat polisen och mc.gaiver, en skalgångskedja är just nu på väg att genomsöka den nämnde personens brevlåda efter bevis.Sjogras sa:först...
det hår gått 2 minuter sen jeppe får gå in, var är han?
på vadå?Henrik_koivisto sa:Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!
9+ och regnHenrik_koivisto sa:Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!
mina rullskidor är ej valade tyvärHenrik_koivisto sa:Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!
12+ och ösregn här..Ewasx sa:9+ och regnHenrik_koivisto sa:Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!
Pallar ej åka på pressening för typ 56 gången
allt är aktuellt! adda soldjohnny@håtmajjl.comPizzaaugust sa:hurru jeppe föresten, hittar inte godingarna rudolf med röda och dom. däremot lite klassiker typ holy night, last christmas och sådana. inte aktuellt?
Får inte vara med och spela CS? vem har sagt att det liras CS?Ewasx sa:bara så att ni vet så har jag lite intressant fakta
Jag får inte vara med å spela cs med eliten even though det var jag som fixade så att de blev eliter.
Mitt internet laggar, Det trådlösa nätverket stängs av och på hela tiden plus att jag bara får signalstyrka låg när rautern är 2 meter irfån mig, har alltid haft utmärkt fram till en dag sedan.
Mitt schema ser ut såhär ede här två veckorna
Torsdag
MatteProv
Fredag
So-Prov
Engelska redovisning 15min
Tisdag
Franska Prov
Onsdag
No-Prov
Torsdag
So-Prov igen
BOOOOOOOOORING
BTW så är det ingen snö här i stockholm, det är den 5 december och det är 9 plusgrader och spöregn.......
Hjälp mig att dö snälla Ps. Det värsta var data-lagget. ds[
Haha va? Nu tycker jag du kan ta och förklara den postningen TACK!Sjogras sa:verkar som att waster har det ganska tungt i skolan..
brukar det regna som fan i december?
Sen spelas det inte cs, dom enda som spelar cs är nog ekdahl och felix, men tveksam till att dom ens gör det!Pizzaaugust sa:jag spelar personligen inte cs men visst fan ska ewasx få vara med o spela med eliterna.
Utan han hade vi ju inte funnits.
// F to da R elit
Vafan vem är felix? Och vad spelar de i så fall? Det snackar hela tiden om vent, kör dom wow?Waster sa:Sen spelas det inte cs, dom enda som spelar cs är nog ekdahl och felix, men tveksam till att dom ens gör det!Pizzaaugust sa:jag spelar personligen inte cs men visst fan ska ewasx få vara med o spela med eliterna.
// F to da R elit
Felix är BigAir, och man är ju inte tvungen att spela om man sitter i vent!Ewasx sa:Vafan vem är felix? Och vad spelar de i så fall? Det snackar hela tiden om vent, kör dom wow?Waster sa:Sen spelas det inte cs, dom enda som spelar cs är nog ekdahl och felix, men tveksam till att dom ens gör det!Pizzaaugust sa:jag spelar personligen inte cs men visst fan ska ewasx få vara med o spela med eliterna.
// F to da R elit
Ventrilo.Pizzaaugust sa:vad är vent?
vad klokare man blev ;OFilipAvall sa:Ventrilo.Pizzaaugust sa:vad är vent?
Man kan snacka många personer i mick samtidigt. Används typ av datanerdar när dom spelar matcher och skit.marer sa:vad klokare man blev ;OFilipAvall sa:Ventrilo.Pizzaaugust sa:vad är vent?
Då kan jag ju svara för både mig och jeppenator att vi är då knappast nå datanördar då vi inte ens spelar nått!FilipAvall sa:Man kan snacka många personer i mick samtidigt. Används typ av datanerdar när dom spelar matcher och skit.marer sa:vad klokare man blev ;OFilipAvall sa:Ventrilo.
cool vad e en server. lr asså vart hittar man just dom.FilipAvall sa:Man går typ in på servrar och snackar.
Det var inte så jag menade, jag snackar också i det ibland. Men typ alla som spelar CS använder det hela tiden.Waster sa:Då kan jag ju svara för både mig och jeppenator att vi är då knappast nå datanördar då vi inte ens spelar nått!FilipAvall sa:Man kan snacka många personer i mick samtidigt. Används typ av datanerdar när dom spelar matcher och skit.marer sa:vad klokare man blev ;O
Här http://www.multigamezone.com/ventrilo.exe kan du ladda ner det och sen får du fråga någon om en server du kan gå in på.Pizzaaugust sa:cool vad e en server. lr asså vart hittar man just dom.FilipAvall sa:Man går typ in på servrar och snackar.