Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
marer sa:
Sjogras sa:
först...

det hår gått 2 minuter sen jeppe får gå in, var är han?
jag har redan medelat polisen och mc.gaiver, en skalgångskedja är just nu på väg att genomsöka den nämnde personens brevlåda efter bevis.
Stopp Stopp det behövs inte... jag sitter tryggt bakom tangentbordet och beskådar händesleförlippet av OT tråden.. men hemma hos en polare.. eftersom att jag har dataförbud fram till på fredag.
bra jobbat snart ikapp ordleken.

aja anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag mycket gärna skulle vilja ha instrumentala jul låtar. såsom Rudolf med röda mulen, hej tomtegubbar, betlehem och heliga natt... alltså musiken utan sång.
Nu undrar ni säkert varför jag ska ha dom? anledningen är att jag och en polare ska spela in en egen julskiva.. faktiskt jag å snubben som jag lånar account av nu^^

dom som kan fixa fram dessa låtar är hjärtligt välkommen att skcka sin msn till Jeppenator här på freeride så ska han se jag se till att det ordar sig å han som grejjar låten kommer även få ett exemplar av den färdiga låten..

det var allt för denhär gången..

Piis alla friirajders // jeppenator

Officiella OT-Tråden!
Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!

Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
Alltså va fan, har ni inget å göra pojkar och flickor.. Var borta från i fredags morse, då var denna tråden uppe i typ 12-13 sidor.. Nu när man läser den igen på tisdag är den uppe i 32!! Gå ut och åk skidor istället!
på vadå?

Jeppe jag fixar beaten.. kan ju hjälpa till med nå lyrics också om ni ska göra om

Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
9+ och regn

Pallar ej åka på pressening för typ 56 gången

Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
mina rullskidor är ej valade tyvär

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Henrik_koivisto sa:
9+ och regn

Pallar ej åka på pressening för typ 56 gången
12+ och ösregn här..

jag gråter :'(

Officiella OT-Tråden!
hurru jeppe föresten, hittar inte godingarna rudolf med röda och dom. däremot lite klassiker typ holy night, last christmas och sådana. inte aktuellt?

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
hurru jeppe föresten, hittar inte godingarna rudolf med röda och dom. däremot lite klassiker typ holy night, last christmas och sådana. inte aktuellt?
allt är aktuellt! adda soldjohnny@håtmajjl.com

Officiella OT-Tråden!
mor har en skiva med en indian som spelar "nu tändas tusen juleljus" på mongolisk panflöjt..
ska jag leta efter den eller?
edit: plus lite fler juliga flöjtvisor

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
hittat instrumentala dragspelsjulvisor!
även Wolfgang Amadeus Måsart´s slutstycke på den oavslutade 7.de symfonin. är den värd nått eller?

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
bara så att ni vet så har jag lite intressant fakta

Jag får inte vara med å spela cs med eliten even though det var jag som fixade så att de blev eliter.

Mitt internet laggar, Det trådlösa nätverket stängs av och på hela tiden plus att jag bara får signalstyrka låg när rautern är 2 meter irfån mig, har alltid haft utmärkt fram till en dag sedan.

Mitt schema ser ut såhär ede här två veckorna

Torsdag
MatteProv

Fredag
So-Prov
Engelska redovisning 15min

Tisdag
Franska Prov

Onsdag
No-Prov

Torsdag
So-Prov igen

BOOOOOOOOORING

BTW så är det ingen snö här i stockholm, det är den 5 december och det är 9 plusgrader och spöregn.......

Hjälp mig att dö snälla Ps. Det värsta var data-lagget. ds[

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
bara så att ni vet så har jag lite intressant fakta

Jag får inte vara med å spela cs med eliten even though det var jag som fixade så att de blev eliter.

Mitt internet laggar, Det trådlösa nätverket stängs av och på hela tiden plus att jag bara får signalstyrka låg när rautern är 2 meter irfån mig, har alltid haft utmärkt fram till en dag sedan.

Mitt schema ser ut såhär ede här två veckorna

Torsdag
MatteProv

Fredag
So-Prov
Engelska redovisning 15min

Tisdag
Franska Prov

Onsdag
No-Prov

Torsdag
So-Prov igen

BOOOOOOOOORING

BTW så är det ingen snö här i stockholm, det är den 5 december och det är 9 plusgrader och spöregn.......

Hjälp mig att dö snälla Ps. Det värsta var data-lagget. ds[
Får inte vara med och spela CS? vem har sagt att det liras CS?

Officiella OT-Tråden!
jag spelar personligen inte cs men visst fan ska ewasx få vara med o spela med eliterna.
Utan han hade vi ju inte funnits.

// F to da R elit

Officiella OT-Tråden!
Pizzaaugust sa:
jag spelar personligen inte cs men visst fan ska ewasx få vara med o spela med eliterna.

// F to da R elit
Sen spelas det inte cs, dom enda som spelar cs är nog ekdahl och felix, men tveksam till att dom ens gör det!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
Pizzaaugust sa:

// F to da R elit
Sen spelas det inte cs, dom enda som spelar cs är nog ekdahl och felix, men tveksam till att dom ens gör det!
Vafan vem är felix? Och vad spelar de i så fall? Det snackar hela tiden om vent, kör dom wow?

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
Waster sa:
Pizzaaugust sa:

// F to da R elit
Vafan vem är felix? Och vad spelar de i så fall? Det snackar hela tiden om vent, kör dom wow?
Felix är BigAir, och man är ju inte tvungen att spela om man sitter i vent!

Officiella OT-Tråden!
Waster sa:
FilipAvall sa:
marer sa:
vad klokare man blev ;O
Man kan snacka många personer i mick samtidigt. Används typ av datanerdar när dom spelar matcher och skit.
Då kan jag ju svara för både mig och jeppenator att vi är då knappast nå datanördar då vi inte ens spelar nått!
Det var inte så jag menade, jag snackar också i det ibland. Men typ alla som spelar CS använder det hela tiden.

Tillbaka
Topp