JockeLundhag
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha undra vad domänen kostar att ha. Nödvändigt?a_ahlnas sa:http://www.bullar.se/
Det undrar jag oxå, det är väl snart dax...henning2 sa:Någon som har hittat nationella matte proven en?
haha, har det där nånsin funkat? lärarna nosar ju upp skiten och byter prov ändålandrin sa:Det undrar jag oxå, det är väl snart dax...henning2 sa:Någon som har hittat nationella matte proven en?
Synd...krrilleeee sa:nää det har aldrig funkat![]()
Ett annat alternativ vore kanske att lägga lite energi på mattelektionerna så att man klarar proven sedan.landrin sa:Det undrar jag oxå, det är väl snart dax...henning2 sa:Någon som har hittat nationella matte proven en?
God thinking!stevik sa:Ett annat alternativ vore kanske att lägga lite energi på mattelektionerna så att man klarar proven sedan.landrin sa:Det undrar jag oxå, det är väl snart dax...henning2 sa:Någon som har hittat nationella matte proven en?
orka matte är ju så jävla tråkigtstevik sa:Ett annat alternativ vore kanske att lägga lite energi på mattelektionerna så att man klarar proven sedan.landrin sa:Det undrar jag oxå, det är väl snart dax...henning2 sa:Någon som har hittat nationella matte proven en?