JockeLundhag
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
inte jag, ja går i 8:an^^
112
112
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
japp skiiit säger jag bara,marer sa:även att det snöar i östersund :O
Hittade provet sen och la in det i ipoden och allt.landrin sa:någon mer än jag som har nationella matteprovet imorrn ?
Fan va otur, tyckete du det var svårt då ?henning2 sa:Hittade provet sen och la in det i ipoden och allt.landrin sa:någon mer än jag som har nationella matteprovet imorrn ?
sen kommer jag till skolan sätter mig i aulan och !
Lärare: Vi hörde i morse från elever att provet + fasit kommit ut på internett så vi har nu bytt till reservprovet, så då vet ni :/
oväntathenning2 sa:Hittade provet sen och la in det i ipoden och allt.landrin sa:någon mer än jag som har nationella matteprovet imorrn ?
sen kommer jag till skolan sätter mig i aulan och !
Lärare: Vi hörde i morse från elever att provet + fasit kommit ut på internett så vi har nu bytt till reservprovet, så då vet ni :/
Se på fan, nu har jag också hittat hit.Drakbabis sa:Hehe, nu blir jag lite Off Topic i Off-Topic tråden, men är det någon som vet om det är bra off-pist i Bruksvallarna/Funäsdalen nu? Hur ser det ut? Ska upp dit idag.
Vill inte spamma ned med en tråd om detta. xD
Precis!!a_ahlnas sa:orka snö nu de kommer endå inte lägga sig.. så niu kan de lika gärna bli sommar.
Imon blir de kåbdalis igen : ) ^^,Ohm1e sa:Imon blir de att åka i kåbdalis)
Och ''SAMERNA''GurraLund sa:akta dig för räven bara !
kolla sekvenserna i mitt fotoalbum, det är taget från film men så blir bilderna om man har en extremt extrem vidvinkelSaym00n sa:nån som har en bra bild där fotografen han använt en vidvinkellins?
vill järna se resultatet av det![]()
(ska köpa en så jag vill se hur bilderna blir med en sådan lins)
// Sim
Odlander sa:Tjena "grabbar"
vad tycker ni om den här? :D
hhaha![]()
Odlander sa:Tjena "grabbar"
vad tycker ni om den här? :D
haha grymmast
oki tack tackSjogras sa:kolla sekvenserna i mitt fotoalbum, det är taget från film men så blir bilderna om man har en extremt extrem vidvinkelSaym00n sa:nån som har en bra bild där fotografen han använt en vidvinkellins?
vill järna se resultatet av det![]()
(ska köpa en så jag vill se hur bilderna blir med en sådan lins)
// Sim
// sim