Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
fan va suget jag har inte hoppat på typ 4 veckor!!!!!!!!!!!!!!! måste bara hoppa snart.... men ja måste ju jobba skit

Officiella OT-Tråden!
var nyss till stan, köpte ett 6-pack cola, sen sprang ja vidare till max o hämta två bägare me is, fett goott ja hare nu i värmen ( ;

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
I DANMARK efterlyser man ju personen som sprang in på planen och hoppa på dommarn ;D det är fett grymt att han kom undan ;D
haha !han kom ju inte undan :P Han ska betala skadestånd :P Danska förbundet har stämt honom på typ 40 miljoner för att dom missa EM pga av han :P
ah jag hade fått fel, sorry ;D, fan vad drygt med så mkt :P!

Officiella OT-Tråden!
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
I DANMARK efterlyser man ju personen som sprang in på planen och hoppa på dommarn ;D det är fett grymt att han kom undan ;D
haha !han kom ju inte undan :P Han ska betala skadestånd :P Danska förbundet har stämt honom på typ 40 miljoner för att dom missa EM pga av han :P
Stämmer inte alls. Han KANSKE måste betala några miljoner i skadestånd.

Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
Stämmer inte alls. Han KANSKE måste betala några miljoner i skadestånd.
40milj har ju fan ingen normal människa på jorden råd me? ? :S

Officiella OT-Tråden!
^ Det är ju så enkelt att gömma sig bakom det faktum att man druckit alkohol. Då är ju nästan per automatik en människas beteende ursäktat på något sätt, eller hur? Fast det är ju åt h-vete igentligen...

Officiella OT-Tråden!
Hans kompisar intygade att han hade druckit 15-20 öl innan. Så ja, Han var nog lite full.

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
det kan jag också tro faktisk. fast lite jobbigt att va han nu han är gö gift och har små barn. fast då har gö barnen nå att skryta om sen:P

Officiella OT-Tråden!
miT sa:
det kan jag också tro faktisk. fast lite jobbigt att va han nu han är gö gift och har små barn. fast då har gö barnen nå att skryta om sen:P
Snälla, kan du skriva "Ju" istället för "Gö"?

Officiella OT-Tråden!
glindstrom sa:
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
ah jag hade fått fel, sorry ;D, fan vad drygt med så mkt :P!
Snarare 20 miljoner

Officiella OT-Tråden!
KruxeliduX sa:
glindstrom sa:
han sitter i fängelse, fyfan va roligt de va när den andra dribbla bort vakterna

Snödjup

Tillbaka
Topp