Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Marer e as skön:D han körde från frösön till lugnvik för att hämta mig på mopeden och körde mig till odensala sen körde han hem igen hah, bara ut för att köra mig. dåligt mysig han e.:P..

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Marer e as skön:D han körde från frösön till lugnvik för att hämta mig på mopeden och körde mig till odensala sen körde han hem igen hah, bara ut för att köra mig. dåligt mysig han e.:P..
citerat august under min något onyktra taxi driver körning till odensala: "eh, svälj, d-det är bara 30 här tror jag"
hahaha, så rowligt

Officiella OT-Tråden!
a_ahlnas sa:
Naaaaaw

Officiella OT-Tråden!
marer sa:
a_ahlnas sa:
citerat august under min något onyktra taxi driver körning till odensala: "eh, svälj, d-det är bara 30 här tror jag"
hahaha, så rowligt
nej där nere vid sjön? jag sa att min mamma åkte på böter där. för polisen brukar stå där jämt plus att du va onykter och körde trimmat och har tandställning,,
. jag pratar inte med bilar iaf. lär dig trafik reglerna:D
"ska du eller jag köra nu?" när du va inne i rondellen och en ville svänga in,, smart ass.
ganska självklart att du inte kan stanna i rondellen . blir ju pretty stopp då

Officiella OT-Tråden!
nytt rekord i att sova fyfan! 15.46 med en mellanlandning på 5 min vid 12 för att mamma ringde:D

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
va fan! ja har väntat i 4 dar på att mina bilder ska bli gobkända men dom blir ju aldrig de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Officiella OT-Tråden!
JagGillarSkidor sa:
va fan! ja har väntat i 4 dar på att mina bilder ska bli gobkända men dom blir ju aldrig de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror du att johan jobbar på helger eller?

Officiella OT-Tråden!
jag har stukat min fot
jag fick en blixt igår
jag har mittmonterat mina skidor
igår
det
blev
najs
somfan
...
...
...(tre punkter)

Jag gilalr snö

pusshej!

Officiella OT-Tråden!
Jag fick 4 kubikmeter schampo i ena ögat när jag dushade.
Det sved mycket.
Jag
brandkåren
och
be
dom
spola
ut
det
...
...
...
...(4 punkter)

Jag gilalr magnetisk vätska

.....hej!

Officiella OT-Tråden!
Dock kan ju alla ta och skriva ett inlägg i min gästbok bara för att jag ska få känna den känslan snart och kolla om det var värt att skriva om i Ot-tråden. Så alla skriv Hej! i min gästbok, behöver bara typ 36 till

Snödjup

Tillbaka
Topp