ekdahl
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis så tänkte jag för länge sen. Om man är off topic på en tråd som handlar om att vara off topic, då är man ju On topic..Huggybear sa:hur kan man vara off-topic när det inte finns något topic?
oj shit! håller du på att invaderas av utomjordingar lr nå sånt? :SCoke sa:aså hallåh förlåt om nån tar illa upp men asså det ä rlikom en grön snubbe nere vid klocken på mitt aktivitetsfält :O
kremerade korvmojar utan höftknapp på menyn idag !desiree sa:oj shit! håller du på att invaderas av utomjordingar lr nå sånt? :SCoke sa:aså hallåh förlåt om nån tar illa upp men asså det ä rlikom en grön snubbe nere vid klocken på mitt aktivitetsfält :O
njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!Israelsson sa:kremerade korvmojar utan höftknapp på menyn idag !desiree sa:oj shit! håller du på att invaderas av utomjordingar lr nå sånt? :SCoke sa:aså hallåh förlåt om nån tar illa upp men asså det ä rlikom en grön snubbe nere vid klocken på mitt aktivitetsfält :O
HAHA bra de då ;DCoke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!Israelsson sa:kremerade korvmojar utan höftknapp på menyn idag !desiree sa:oj shit! håller du på att invaderas av utomjordingar lr nå sånt? :S
ajdå, för mina vilda små murmeldjur har namnsdag om exakt 65756 dagar. du ska itne ta illa upp eftersom skiftnyckeln liknar en lampknapp ur funktion. vill du ha kvitto eller kvitto på det hela ?Coke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!
jo utan våran käre scheriff Philip Israelsson skulle det vara helt kaotiskt i dettta avlånga land, han är som Lucky Luke fast fast snabbare och mer slämmig, typ som en amöba som precis tagit sig ett dopp i slime!desiree sa:HAHA bra de då ;DCoke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!Israelsson sa:kremerade korvmojar utan höftknapp på menyn idag !
tar du kort ? re:member, WHEN YOURE IN CHARGE!Israelsson sa:ajdå, för mina vilda små murmeldjur har namnsdag om exakt 65756 dagar. du ska itne ta illa upp eftersom skiftnyckeln liknar en lampknapp ur funktion. vill du ha kvitto eller kvitto på det hela ?Coke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!
HAHAHA shit pöjkar, vilken humor asså xDCoke sa:jo utan våran käre scheriff Philip Israelsson skulle det vara helt kaotiskt i dettta avlånga land, han är som Lucky Luke fast fast snabbare och mer slämmig, typ som en amöba som precis tagit sig ett dopp i slime!desiree sa:HAHA bra de då ;DCoke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!
oj där är han ju http://www.orsa.se/orsaridklubb/Vara hastar & ponnyer-filer/image044.jpg
humor ? Israelsson går ut för sin uppgift till 110% ! Han sover aldrig, han är ständigt på jakt efter fula skurkar och fruktade bovar, självklart så har han en puffra också men den behöver han sällan använda då tjuvarna darrar av skräck direkt dom ser han, det uttnytjar philip och tar med sig sin chokladbollsblandning som behöver vispas lite mer!desiree sa:HAHAHA shit pöjkar, vilken humor asså xDCoke sa:jo utan våran käre scheriff Philip Israelsson skulle det vara helt kaotiskt i dettta avlånga land, han är som Lucky Luke fast fast snabbare och mer slämmig, typ som en amöba som precis tagit sig ett dopp i slime!desiree sa:HAHA bra de då ;D
oj där är han ju http://www.orsa.se/orsaridklubb/Vara hastar & ponnyer-filer/image044.jpg
jasså, jag sitter i laddaren jag ?, vilken tur, för mina batterier håller på ta slut.Coke sa:tar du kort ? re:member, WHEN YOURE IN CHARGE!Israelsson sa:ajdå, för mina vilda små murmeldjur har namnsdag om exakt 65756 dagar. du ska itne ta illa upp eftersom skiftnyckeln liknar en lampknapp ur funktion. vill du ha kvitto eller kvitto på det hela ?Coke sa:njaa det ser ut som något i stil med Nyckelpige steeze blandat med köttförs och bananslip så det är i stort sett liknande en obemannad bensin station men jag löste problemet genom att släppa lös mina dresserade myrsnokar som letade rätt på chimpansen! ni kan sova lungt inatt gott folk!
DET VAR IINTE JAG, JAG LOVAR !Coke sa:humor ? Israelsson går ut för sin uppgift till 110% ! Han sover aldrig, han är ständigt på jakt efter fula skurkar och fruktade bovar, självklart så har han en puffra också men den behöver han sällan använda då tjuvarna darrar av skräck direkt dom ser han, det uttnytjar philip och tar med sig sin chokladbollsblandning som behöver vispas lite mer!desiree sa:HAHAHA shit pöjkar, vilken humor asså xDCoke sa:jo utan våran käre scheriff Philip Israelsson skulle det vara helt kaotiskt i dettta avlånga land, han är som Lucky Luke fast fast snabbare och mer slämmig, typ som en amöba som precis tagit sig ett dopp i slime!
Nej, vi går på löpbandDanneK sa:Koffien knarkade människor är det de ni är?
NEJ DET VAR JAG MUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAH btw så haru ingen bild då jag ser lite mer maskulin ut... typ som en bäver ?Israelsson sa:DET VAR IINTE JAG, JAG LOVAR !Coke sa:humor ? Israelsson går ut för sin uppgift till 110% ! Han sover aldrig, han är ständigt på jakt efter fula skurkar och fruktade bovar, självklart så har han en puffra också men den behöver han sällan använda då tjuvarna darrar av skräck direkt dom ser han, det uttnytjar philip och tar med sig sin chokladbollsblandning som behöver vispas lite mer!desiree sa:HAHAHA shit pöjkar, vilken humor asså xD
finns det sånna ? det hade jag inte en aning om S:S: FELÅTFELÅT KAN DU FÖRLÅTA MIG ? NEHE SKIT IRE DÅ !!!! HEJ IGEN :DCoke sa:NEJ DET VAR JAG MUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAH btw så haru ingen bild då jag ser lite mer maskulin ut... typ som en bäver ?Israelsson sa:DET VAR IINTE JAG, JAG LOVAR !Coke sa:humor ? Israelsson går ut för sin uppgift till 110% ! Han sover aldrig, han är ständigt på jakt efter fula skurkar och fruktade bovar, självklart så har han en puffra också men den behöver han sällan använda då tjuvarna darrar av skräck direkt dom ser han, det uttnytjar philip och tar med sig sin chokladbollsblandning som behöver vispas lite mer!
Låter som nått jag borde testa.Israelsson sa:Nej, vi går på löpbandDanneK sa:Koffien knarkade människor är det de ni är?![]()
kan stark rekomendera att vara tyst då man kan undvika många otrevliga händelswer och diverse slagsmål!Deespin sa:
Jo, det funkar bra. PROVA !DanneK sa:Låter som nått jag borde testa.Israelsson sa:Nej, vi går på löpbandDanneK sa:Koffien knarkade människor är det de ni är?![]()
TJAAA :D :D D: D: vem äru ? äru skogens konung eller bara en som är ute efter en spritpenna ?Israelsson sa:finns det sånna ? det hade jag inte en aning om S:S: FELÅTFELÅT KAN DU FÖRLÅTA MIG ? NEHE SKIT IRE DÅ !!!! HEJ IGEN :DCoke sa:NEJ DET VAR JAG MUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAH btw så haru ingen bild då jag ser lite mer maskulin ut... typ som en bäver ?Israelsson sa:DET VAR IINTE JAG, JAG LOVAR !
nej jag vill ha något som är starkare. typ ett fotbollsmål. har ni möjligtvis det på lagret ?Coke sa:TJAAA :D :D D: D: vem äru ? äru skogens konung eller bara en som är ute efter en spritpenna ?Israelsson sa:finns det sånna ? det hade jag inte en aning om S:S: FELÅTFELÅT KAN DU FÖRLÅTA MIG ? NEHE SKIT IRE DÅ !!!! HEJ IGEN :DCoke sa:NEJ DET VAR JAG MUHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAH btw så haru ingen bild då jag ser lite mer maskulin ut... typ som en bäver ?
nej tyvärr det finns endast i butiken ledsen mannen men kom tillbaka på fredag då har cementblandaren slipat dina ädelstenarIsraelsson sa:nej jag vill ha något som är starkare. typ ett fotbollsmål. har ni möjligtvis det på lagret ?Coke sa:TJAAA :D :D D: D: vem äru ? äru skogens konung eller bara en som är ute efter en spritpenna ?Israelsson sa:finns det sånna ? det hade jag inte en aning om S:S: FELÅTFELÅT KAN DU FÖRLÅTA MIG ? NEHE SKIT IRE DÅ !!!! HEJ IGEN :D
har jag sådana inne för fiskrensning ? jag som trodde illutionen inte var en ordfläkt :SCoke sa:nej tyvärr det finns endast i butiken ledsen mannen men kom tillbaka på fredag då har cementblandaren slipat dina ädelstenar
definiera!Deespin sa:Tyst Sa Jag
In english pleaseDeespin sa:tyst [tys:t Uttal]
som inte ger ljud ifrån sig (om personer)
Jo det är ju som genvägar. Vill man söka efter till exempel medlemmen Deespin så skriver man in det i rutan och trycker på sök medlemmar så kommer man till Den här sidanekdahl sa:nice deespin, funkar det bra då? är väl igentligen bara genvägar till allt eller?
dagens mysterium: om en mytoman erkänner att han/hon är en mytoman, kan man lita på det då?Deespin sa:Precis så tänkte jag för länge sen. Om man är off topic på en tråd som handlar om att vara off topic, då är man ju On topic..Huggybear sa:hur kan man vara off-topic när det inte finns något topic?
haha den var braHuggybear sa:dagens mysterium: om en mytoman erkänner att han/hon är en mytoman, kan man lita på det då?Deespin sa:Precis så tänkte jag för länge sen. Om man är off topic på en tråd som handlar om att vara off topic, då är man ju On topic..Huggybear sa:hur kan man vara off-topic när det inte finns något topic?