vxorider
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
Eller så går man på gymnasiet och har sovmorgon varje dag ^^Anton_F sa:tuff dröm...? börjar 13.00 imon.. soovmorronnnn
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller så går man på gymnasiet och har sovmorgon varje dag ^^Anton_F sa:tuff dröm...? börjar 13.00 imon.. soovmorronnnn
tänkte fan de ja med, iaf ang judegrejjenRobbott sa:hallå angående jeppenators skumma 9/11 grej. Vad har davidstjärnan och papper med 9/11 att göra? Davidstjärnan är en judisksymbol. för faaaaaaan
mm, davidstjärnan förstör lite av det skumma men lite äckligt är det tamefan.Robbott sa:hallå angående jeppenators skumma 9/11 grej. Vad har davidstjärnan och papper med 9/11 att göra? Davidstjärnan är en judisksymbol. för faaaaaaan
konspiratons teorier säger att det var judarna dom låg bakom 9/11sweetpeace sa:mm, davidstjärnan förstör lite av det skumma men lite äckligt är det tamefan.Robbott sa:hallå angående jeppenators skumma 9/11 grej. Vad har davidstjärnan och papper med 9/11 att göra? Davidstjärnan är en judisksymbol. för faaaaaaan
Ja du... det har snackats en del angående det här med WTC att det var arrangerat. Mycket rykten som att 5 000 judar i New York tog ledigt den dagen, man hittade inga flygplans delar utanför Pentagon. Fast ett plan hade tydligen flygit in i det osv. Sen så går det även rykten om att George Bush arrangerade det hela, för att just när han börjar bli impopulär så händer det här och han blir mycket mer populärare än förr.
Angående Usama bin Laden så har dem fortfarande inte hittat honom (?)
Nu snackar vi om att det är USA med fetaste teknologin en massa jävla högt uppsatta personer, soldater och allt annat liknande inte kan hitta en endaste person!
Skriver du Q33NY (namnet på det första planet som kraschade in i tornet) med stora bokstäver i words, med fonten wingdings så får du upp: ett plan, två torn, en dödskalle och en judestjärna.
Ja du.. själv vet jag inte vad jag ska tro på.
så värdelös film ju ^^marcusnow sa:jeppenator, för att spinna vidare på 9/11-temat/siffertemat. du borde se filmen "the number 23"
man ser det man vill se!
finns ju nån film som heter; 911 loose change elr nåt som handlar om allt det där med bush och pentagon osv, se den :D^^a_sjoblom sa:konspiratons teorier säger att det var judarna dom låg bakom 9/11sweetpeace sa:mm, davidstjärnan förstör lite av det skumma men lite äckligt är det tamefan.Robbott sa:hallå angående jeppenators skumma 9/11 grej. Vad har davidstjärnan och papper med 9/11 att göra? Davidstjärnan är en judisksymbol. för faaaaaaan
Ja du... det har snackats en del angående det här med WTC att det var arrangerat. Mycket rykten som att 5 000 judar i New York tog ledigt den dagen, man hittade inga flygplans delar utanför Pentagon. Fast ett plan hade tydligen flygit in i det osv. Sen så går det även rykten om att George Bush arrangerade det hela, för att just när han börjar bli impopulär så händer det här och han blir mycket mer populärare än förr.
Angående Usama bin Laden så har dem fortfarande inte hittat honom (?)
Nu snackar vi om att det är USA med fetaste teknologin en massa jävla högt uppsatta personer, soldater och allt annat liknande inte kan hitta en endaste person!
Skriver du Q33NY (namnet på det första planet som kraschade in i tornet) med stora bokstäver i words, med fonten wingdings så får du upp: ett plan, två torn, en dödskalle och en judestjärna.
Ja du.. själv vet jag inte vad jag ska tro på.
hmm, en vecka kvar här =)SverigeTomten sa:jippie *viftar på flaggan* skola imorrn...
Jag heter också nils i mellannamn, vi har namnsdag den 8 Oktober, samma dag som ja fyller år wiieevxorider sa:Jag med ^^oskar-e sa:vafan jag heter också nils i mellannamn, seriöstIsraelsson sa:jag heter också nils i andranamn.
och däför så är marabou digestive godast.
jag med, så alla som sett pippi på dom sju haven lr vad den heter vet att de finns en på en båt som säger" jag heter nils august men kallas för piss nisse, " tack för namnval mor och far,FPelle sa:Jag heter också nils i mellannamn, vi har namnsdag den 8 Oktober, samma dag som ja fyller år wiieevxorider sa:Jag med ^^oskar-e sa:vafan jag heter också nils i mellannamn, seriöst
Haha jag orkade faktiskt kolla hela. precis kollat klart på den.OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
Antar att ingen "pallar titta på hela". Your loss...
Se den och tro på det du ser, inte det du har blivit hjärntvättad att tro på.
det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
Du tittade alltså inte?Deespin sa:det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?
det jag menade är att dom i usa tror att allting är konspirationer, och det börjar jag bli jäkligt trött påOlaMelin sa:Du tittade alltså inte?Deespin sa:det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?
Jag har inte sagt "Tro på detta käre Deespin" utan jag sa bara "se den och tro på det du ser".
Vad det sen har med Elvis, 2pac, månlandningen och tsunamin (!?) att göra har jag svårt att se men du kanske har något bra svar.
Säger igen; bara titta.
men då säger du ju at han ska tro på det..OlaMelin sa:Du tittade alltså inte?Deespin sa:det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?
Jag har inte sagt "Tro på detta käre Deespin" utan jag sa bara "se den och tro på det du ser".
Vad det sen har med Elvis, 2pac, månlandningen och tsunamin (!?) att göra har jag svårt att se men du kanske har något bra svar.
Säger igen; bara titta.
kolla filmen så fattar du...stoffe_H sa:dom har ju visst hittat plandelar utanför pentagon.. eller? har då sett en massa plandelar på bilder
ska lägga mig, ngn som kan sammanfatta den lite kort å säga va den handlar om och typ slutstas gerjjs blablabla.. ? =)OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
den handlar om att dom tror att 9/11 är en konspiration.KruxeliduX sa:ska lägga mig, ngn som kan sammanfatta den lite kort å säga va den handlar om och typ slutstas gerjjs blablabla.. ? =)OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
haha, aldrigDeespin sa:den handlar om att dom tror att 9/11 är en konspiration.KruxeliduX sa:ska lägga mig, ngn som kan sammanfatta den lite kort å säga va den handlar om och typ slutstas gerjjs blablabla.. ? =)OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
9-11 attacken är lätt arangerad av bush! om de är om de..Deespin sa:det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
artisty sa:HAHAde dær ska ja prova i mårn nær ja inte ah r nått att gøra før att ja varken har TV eller data æn!!!!!!!!
?Deespin sa:
snackade med en kille på msn som sa att "förintelsen" aldrig hade hänt... han va lite smått sjukJakobJ sa:9-11 attacken är lätt arangerad av bush! om de är om de..Deespin sa:det där är ju bara strunt. Tror du verkligen att dom skulle lyckas hålla det där hemligt med så många personer inblandade? Tror du inte att al quaida skulle gå ut till hela världen och neka? Tror du också att Elvis lever? Tror du också att månlandningen är fake? Tror du också att tupac lever? Tror du också att tsunamin är fake för att tjäna pengar? Tror du också allting som många i USA tror?OlaMelin sa:På tal om 9-11 så ta en titt på
varför? för han fick möjligheten att göra vad han ville när han ville, ja har sett en skitbra dokumentär om dedär på google video, de va skitmycke olika bevis, som att husen rasar exakt som när man demolerar ett hus, man såg sprängningar våningar nedanför där de sprängdes å allting