D
Deleted member 39569
Guest
Officiella OT-Tråden!
Kolla där https://www.freeride.se/link/
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IMBA!Deespin sa:
artisty sa:HAHASjuukt tufft!! fast man börjar ju fundera på om de e fejk eller inte...
Nej, men det är så att han avvisade denDeespin sa:Låt johan sova ffs, Sommarlov har väl ingen dött av.
Jo jag förstod det precis efter att jag skrivit min kommentar, men jag orkade inte redigera den.DanneK sa:Nej, men det är så att han avvisade denDeespin sa:Låt johan sova ffs, Sommarlov har väl ingen dött av.
Jaha vad blir din kommentar till det då?Deespin sa:Jo jag förstod det precis efter att jag skrivit min kommentar, men jag orkade inte redigera den.DanneK sa:Nej, men det är så att han avvisade denDeespin sa:Låt johan sova ffs, Sommarlov har väl ingen dött av.
Nope, så bra är jag inteDeespin sa:Sviken besviken Historiken blandas i lyriken med skriken
edit: Bilden som inte blev godkänd, får jag gissa att det var en bild på när du dödar ae i cs?
Jag hade skills förut men fan nu är det illaDeespin sa:Träna då, jag har inte spelat cs på några månader... Kanske borde planta några bomber under september månad för att hålla schkillzzän uppe
Måste väl kolla ifall det är något kul.ofc-my-horse sa:WEY! vene om de är old news men Oakley har uppdaterat sin lilla sida med nya outfits, goggles mm check it out oakley.com
min ä medium så xxl går typ te under knäna på migODLANDER sa:hur stort är XXL i oakley ?
äå men jag har XL men kolla i CMattsons (nåt i den stilen) fotoalbum han har XXL.ODLANDER sa:hur stort är XXL i oakley ?
Så xxl är sjukt stortaeriksson sa:äå men jag har XL men kolla i CMattsons (nåt i den stilen) fotoalbum han har XXL.ODLANDER sa:hur stort är XXL i oakley ?
DE, e niceDanneK sa:Så xxl är sjukt stortaeriksson sa:äå men jag har XL men kolla i CMattsons (nåt i den stilen) fotoalbum han har XXL.ODLANDER sa:hur stort är XXL i oakley ?
kasnke är lite efter, men stämmer det att avalaans srtl L är lika stort som oakleys xxl ?DanneK sa:Så xxl är sjukt stortaeriksson sa:äå men jag har XL men kolla i CMattsons (nåt i den stilen) fotoalbum han har XXL.ODLANDER sa:hur stort är XXL i oakley ?
Då måste deras xxl alltså vara ungefär 3 gånger så stor som oakleys xxl. Och fatta att det kommer vara sjuktIsraelsson sa:kasnke är lite efter, men stämmer det att avalaans srtl L är lika stort som oakleys xxl ?DanneK sa:Så xxl är sjukt stortaeriksson sa:äå men jag har XL men kolla i CMattsons (nåt i den stilen) fotoalbum han har XXL.
dom har inte xxl, största är L, därför jag undrar ..DanneK sa:Då måste deras xxl alltså vara ungefär 3 gånger så stor som oakleys xxl. Och fatta att det kommer vara sjuktIsraelsson sa:kasnke är lite efter, men stämmer det att avalaans srtl L är lika stort som oakleys xxl ?DanneK sa:Så xxl är sjukt stort
Avalaans största är i large. eller har dem ändrat nu?DanneK sa:Då måste deras xxl alltså vara ungefär 3 gånger så stor som oakleys xxl. Och fatta att det kommer vara sjuktIsraelsson sa:kasnke är lite efter, men stämmer det att avalaans srtl L är lika stort som oakleys xxl ?DanneK sa:Så xxl är sjukt stort
Jo jag tror detaeriksson sa:Avalaans största är i large. eller har dem ändrat nu?DanneK sa:Då måste deras xxl alltså vara ungefär 3 gånger så stor som oakleys xxl. Och fatta att det kommer vara sjuktIsraelsson sa:kasnke är lite efter, men stämmer det att avalaans srtl L är lika stort som oakleys xxl ?
Min gympalärare är från ryssland och hon pratar skit roligtDeespin sa:Min so lärare är från finland men har bott i finland i typ 10 år och nu bor han i sverige. Han är skum
haha! ryssar, ryssar....E_Rockner sa:Min gympalärare är från ryssland och hon pratar skit roligtDeespin sa:Min so lärare är från finland men har bott i finland i typ 10 år och nu bor han i sverige. Han är skum
Jag menade att min lärare har bott i ryssland... Skrev felE_Rockner sa:Min gympalärare är från ryssland och hon pratar skit roligtDeespin sa:Min so lärare är från finland men har bott i finland i typ 10 år och nu bor han i sverige. Han är skum
asperger är INTE förträffligt roligt.KruxeliduX sa:ingen mer än mig som har en historia lärare med ashbreger ?
50% av lärarna plus alla sädare + rekorn på min skolan är finsk!.. klå den du!..Deespin sa:Min so lärare är från finland men har bott i finland i typ 10 år och nu bor han i sverige. Han är skum
Ja men dom har inte bott i ryssland, sverige, finland och norge i typ 10 år på alla ställen.WTX sa:50% av lärarna plus alla sädare + rekorn på min skolan är finsk!.. klå den du!..Deespin sa:Min so lärare är från finland men har bott i finland i typ 10 år och nu bor han i sverige. Han är skum