Victors
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
ODLANDER sa:asperger är INTE förträffligt roligt.KruxeliduX sa:ingen mer än mig som har en historia lärare med ashbreger ?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ODLANDER sa:asperger är INTE förträffligt roligt.KruxeliduX sa:ingen mer än mig som har en historia lärare med ashbreger ?
asberger är ett handikapp, som är relativt vanligtrasms sa:va är det
det är många som har asperger men inte kommit fram till att dom har det,redrum sa:asberger är ett handikapp, som är relativt vanligtrasms sa:va är det
ex. rainman har asperger, i hans fall så har det även sin ljusa sida.
var finns det snö?DanneK sa:Ha handskar när ni railar, för att jag skalla upp fingret
öööh?ODLANDER-lizzard sa:det är många som har asperger men inte kommit fram till att dom har det,redrum sa:asberger är ett handikapp, som är relativt vanligtrasms sa:va är det
ex. rainman har asperger, i hans fall så har det även sin ljusa sida.
många kriminella har asperger t.ex (utan att veta om det)
dom flesta med asperger syndrom (kanske alla)
brukar bli fast för en speciell sak.
motorer,
datorer,
läsksorter, och sånt,
så asperger kan va positivt
men ofta också ett ganska tråkigt socialt handikapp.
nixpixMann3 sa:Nån som sätt nya frenshow flip vet ej hur den stavas men sjuuukt cool!
Tänkte mer på rail överhuvud taget tex sommar railrasms sa:var finns det snö?DanneK sa:Ha handskar när ni railar, för att jag skalla upp fingret
Jag är mer intresserad över hur cherry coke smakar? har du testat den än erik?Deespin sa:Luleå är först i sverige med vanilla coke igen.. Wihooo
http://img214.imageshack.us/img214/6924/foto0012ro1.jpg
vet du hur äckligt de e me "Vanilla" drickan elleR?? :FSoederpundare sa:Jag är mer intresserad över hur cherry coke smakar? har du testat den än erik?Deespin sa:Luleå är först i sverige med vanilla coke igen.. Wihooo
neee, men min lärare e förträffligt rolig.......redrum sa:ODLANDER sa:asperger är INTE förträffligt roligt.KruxeliduX sa:ingen mer än mig som har en historia lärare med ashbreger ?
min pappa köpte den åt mig när ja var spysjuk, jag spydde...MMartin sa:vet du hur äckligt de e me "Vanilla" drickan elleR?? :FSoederpundare sa:Jag är mer intresserad över hur cherry coke smakar? har du testat den än erik?Deespin sa:Luleå är först i sverige med vanilla coke igen.. Wihooo
Jo, cherry coke är äckligt. Smakar ungefär som dr.pepper fast sötare om jag minns rätt, var så länge sen jag drack den. Men jag minns iaf att den var äckligSoederpundare sa:Jag är mer intresserad över hur cherry coke smakar? har du testat den än erik?Deespin sa:Luleå är först i sverige med vanilla coke igen.. Wihooo
HAHAHAH yeaaah riight !Deespin sa:Sure, om du betalar frakten och själva colorna+ nån hundring som tack för besväret. Och dom var inte billiga. kostade 12 kr/burken tror jag det var..
Nej? Men det är väl så dyrt för att det bara är en affär i hela luleå som har dom så alla måste dit för att handlaODLANDER-lizzard sa:HAHAHAH yeaaah riight !Deespin sa:Sure, om du betalar frakten och själva colorna+ nån hundring som tack för besväret. Och dom var inte billiga. kostade 12 kr/burken tror jag det var..
12kronor?
vare mytarN här eller?
Jag har inte sett den på mkt länge i alla fall.ekdahl sa:vadå finns inte pepsi twist längre?
twist är oldschool. nu är det pepsi corkSoederpundare sa:Jag har inte sett den på mkt länge i alla fall.ekdahl sa:vadå finns inte pepsi twist längre?
fett skicka en sån till mej.Israelsson sa:twist är oldschool. nu är det pepsi corkSoederpundare sa:Jag har inte sett den på mkt länge i alla fall.ekdahl sa:vadå finns inte pepsi twist längre?
NEj, foer den har readan boerjet!JagGillarSkidor sa:ingen som har klagat på att skolan børjar i mårn.. konstigt
(hatar danska tangentbord!)
haha ja børjar på torsdag:PSoederpundare sa:NEj, foer den har readan boerjet!JagGillarSkidor sa:ingen som har klagat på att skolan børjar i mårn.. konstigt
(hatar danska tangentbord!)
(hatar haxxade tangentbord)