Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vaaaaa?.. börja förra onsdan.JagGillarSkidor sa:haha ja børjar på torsdag:PSoederpundare sa:NEj, foer den har readan boerjet!JagGillarSkidor sa:ingen som har klagat på att skolan børjar i mårn.. konstigt
(hatar danska tangentbord!)
(hatar haxxade tangentbord)
ja börjar imorn :'(Soederpundare sa:
kanske for att ja gar i skola i panama..KruxeliduX sa:vaaaaa?.. börja förra onsdan.JagGillarSkidor sa:haha ja børjar på torsdag:PSoederpundare sa:NEj, foer den har readan boerjet!
(hatar haxxade tangentbord)
jag gar ocksa i skola i panama..JagGillarSkidor sa:kanske for att ja gar i skola i panama..KruxeliduX sa:vaaaaa?.. börja förra onsdan.JagGillarSkidor sa:haha ja børjar på torsdag:P
(har hittat ett spanskt tangentbord nu..) (minst lika jobbigt)
heheJagGillarSkidor sa:kanske for att ja gar i skola i panama..KruxeliduX sa:vaaaaa?.. börja förra onsdan.JagGillarSkidor sa:haha ja børjar på torsdag:P
(har hittat ett spanskt tangentbord nu..) (minst lika jobbigt)
men va fan har du aldrig hort talas om studsmatta o hemresor mitt i vintern i flera veckor o fyyfan va cleana strander de finns har!!Soederpundare sa:palla va fan gör man i panama ?????? theres no freeaaakin snow there!
aa, och de ar as stora vagor pà strandernaJagGillarSkidor sa:men va fan har du aldrig hort talas om studsmatta o hemresor mitt i vintern i flera veckor o fyyfan va cleana strander de finns har!!Soederpundare sa:palla va fan gör man i panama ?????? theres no freeaaakin snow there!
gå å ta lite fler poose bilder istället för att tänka på sådant!Ohm1e sa:vaför säger man uppOCHner när "toppen visar neråt" om ni fattar,
när man säger upp&ner så låter de ju som att man är både uppåt å neråt samtidigt,
eller att man först vänder toppen ner, och sen upp igen,
klurigt,..
sök spons hos t ex siljans charklassiter sa:Jag har tråkit men tyvär redan gjort allt på ovanstående lista^.. några fler förslag?
haha han tog bort bilderna =)philter sa:gå å ta lite fler poose bilder istället för att tänka på sådant!Ohm1e sa:vaför säger man uppOCHner när "toppen visar neråt" om ni fattar,
när man säger upp&ner så låter de ju som att man är både uppåt å neråt samtidigt,
eller att man först vänder toppen ner, och sen upp igen,
klurigt,..