Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
J-rockner sa:
Geeh sa:
J-rockner sa:
Lever 2pac eller inte?

Man hoppas ju på att han lever iaf.
haha nej han är död för länge sen... R.I.P
Jomen jag tänker på konspirationerna, Tänker just på 7,an Nästan allt han gjort handlar om 7 or, de är skumt, sjuger i en massa låtar om att han lever osv om man mixar lite typ spelar bakåt å grejer, men vem vet...
Elvis och 2pac bor under min säng. Hade även John F Kennedy som inneboende en kort tid.

Officiella OT-Tråden!
officiella ot-tråden.. höhö

Vad gör ni?
Jag har skola... det är tråkigt men funkar.

Officiella OT-Tråden!
Normalt samhälle man lever i. not.

Jag satt nu en eftermiddag och hade hur tråkigt som hällst, tills en polare ringde och fråga om ja skulle komma och raila me några andra åså, Så jag käka lite snabbt, och fixxade sakerna, tog på ryggplattan, lite större t-shirt, och nå jeans samt min skidjacka på de, sedan tog jag då på mej pjäxorna, och sen så leta ja upp mitt skidfrodal, sedan skulle de bäras iväg,
Jag fixxa cykeln och gjorde allt redo,

SEN när ja skulle packa ner skidorna i frodalet, så vad jag minns så har dom stått på sidan av bron ett tag, och dom va inte där, så jag fråga mamma o pappa om dom visste vars dom var, och dom hade inte nån aning, dom hade inte ens rört dem sa dom, så ja kolla i bodan och i hallen noga och överallt där dom kunde befinna sig.
Alltså är mina skidor stulna. fan så IRRITERANDE , vafan ska man göra me ett par HEAD MOJO 70 slitna jävla skidor med knappt någon stålkant, stora jävla jack i underlagret, och hur slitna som hälst på ovansidan.
Dom kan ju knappast sälja dom för mer än 100kr. fan så jävla onödigt.
Kan inte ens lämna ett par skruttiga skidor på sin EGEN tomt. herregud. Samhället idag är ju fan värre än skator. allt ska dom åt som ser ut å ha de minsta värde.

Snödjup

Tillbaka
Topp