EmilAlamaa
Medlem
Officiella OT-Tråden!
heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För stort! Om du tänkte lite sådär halvbaggy, XL hade inte ens jag på jacka och jag är 184cm.lurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
burton!... isf var inte din stor ;SHogizz sa:För stort! Om du tänkte lite sådär halvbaggy, XL hade inte ens jag på jacka och jag är 184cm.lurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
Fast beror ju helt på vad det är för jacka.
Klarar dig säkert på L på jackan. Brallorna blir nog bra.Märke förresten?lurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
emil du ska ha stort xD tkr ja :plurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
jag ör 185 och har xl och det sitter typ 2dm från knänaRillee_w sa:emil du ska ha stort xD tkr ja :plurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
då ids jag inte gå in på din sida..TheFibretech sa:Jag har 10.000 besökare snart, behövs bara 10 till!!!
burton som sagtSetermaan sa:Klarar dig säkert på L på jackan. Brallorna blir nog bra.Märke förresten?lurifixx sa:heej, en fråga bara.. jag är 170 lång, blir en Xl jacka å L byxor lagomt baggy? eller för stort?
jag kommer!! var bor du?Kinkan sa:jag har näsblod, HJÄLP MIG!!!!!