MathiasViklund
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
5Twelvee sa:1001ahj sa:tusenMatheew sa:niohundranittionio
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
5Twelvee sa:1001ahj sa:tusenMatheew sa:niohundranittionio
10 000kaal sa:musenkaal sa:
hahahahahahaha, såg den på ns för ett tag sedan, så jävla bra!!!simpy sa:
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNG aah skrattar så in i bomben :P kvälls humor härligtManutten sa:
jag har en :Dslakline sa:när jag blir pro ska jag skaffa en mac!
jag har gameboy pocketgurrasak sa:jag har en :Dslakline sa:när jag blir pro ska jag skaffa en mac!
jag kan simma i sandJ-K sa:jag kan simma på rygg
Tänkte just länka!Simonski sa:
hehe thom8 ligger i hårt med sånger på P&L
vart sjuuukt paff när jag hitta detta hehe
Hogizz sa:Tänkte just länka!Simonski sa:
hehe thom8 ligger i hårt med sånger på P&L
vart sjuuukt paff när jag hitta detta hehe
Satt och kikade Existenz så dyker Thom8 upp haha!
Thom8 e så jävla skön. roligt med dom i bakgrunden som tjatar om att dom ska lägga upp de på youtube, frågan är hur han kan låten?
Den e ju typ skön dock:P
Det går nog inte om din telefon är bunden till telia/halebop eller vad som helst. Frågan är hur länge den är bunden.. Min telefon var bunden till telia ett år sen bytte jag till halebop. Är rädd att det inte går att använda ditt simkort till den där telefonalllwiz sa:Tjaa.
Jag har en Sony Ericsson telefon som jag behöver HJÄLP med..!
Problemet med mobilen är att när jag fick den så var de ett sim kort där och de va bundet till telefon, och när jag sätter in mitt sim kort så står de "sätt i rätt sim kort"... Hur kan jag få bort de? Så jag kan ha mitt sim kort i telefon!? HJÄLP MIG !
Tacksam för svar...
Det går att fixa om man är lite hacker, hur man gör har jag inte tänkt beskriva här på freeride.alllwiz sa:Tjaa.
Jag har en Sony Ericsson telefon som jag behöver HJÄLP med..!
Problemet med mobilen är att när jag fick den så var de ett sim kort där och de va bundet till telefon, och när jag sätter in mitt sim kort så står de "sätt i rätt sim kort"... Hur kan jag få bort de? Så jag kan ha mitt sim kort i telefon!? HJÄLP MIG !
Tacksam för svar...