Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Freddanblip sa:
alllwiz sa:
Tjaa.
Jag har en Sony Ericsson telefon som jag behöver HJÄLP med..!
Problemet med mobilen är att när jag fick den så var de ett sim kort där och de va bundet till telefon, och när jag sätter in mitt sim kort så står de "sätt i rätt sim kort"... Hur kan jag få bort de? Så jag kan ha mitt sim kort i telefon!? HJÄLP MIG !
Tacksam för svar...
Det går att fixa om man är lite hacker, hur man gör har jag inte tänkt beskriva här på freeride.
Sök på "låsa upp sony ericsson" på google eller något sånt så ska nog problemet lösa sig om du är lite insatt i mobiler osv
annars kan man betala typ 300 kronor för att låsa upp den :)

Officiella OT-Tråden!
Kruxelidux_ninjamaster sa:
Freddanblip sa:
alllwiz sa:
Tjaa.
Jag har en Sony Ericsson telefon som jag behöver HJÄLP med..!
Problemet med mobilen är att när jag fick den så var de ett sim kort där och de va bundet till telefon, och när jag sätter in mitt sim kort så står de "sätt i rätt sim kort"... Hur kan jag få bort de? Så jag kan ha mitt sim kort i telefon!? HJÄLP MIG !
Tacksam för svar...
Det går att fixa om man är lite hacker, hur man gör har jag inte tänkt beskriva här på freeride.
Sök på "låsa upp sony ericsson" på google eller något sånt så ska nog problemet lösa sig om du är lite insatt i mobiler osv
aa man kan betala typ 500 också : )

Officiella OT-Tråden!
theoJ sa:
Freddanblip sa:
Ge mig 1000 kr så kan jag fixa det åt dig :)

Officiella OT-Tråden!
aaa man kan betala också.. men de orkar jag fan inte:P hahah
Sen kommer ju gubbe i affärer märka att jag har hittat den för jag har ju den låst:P hahha

Officiella OT-Tråden!
theoJ sa:
Freddanblip sa:
fett ovärt! :/

Officiella OT-Tråden!
fick panik igår på PDOL. Vi blev instängda av vakterna vid den scenen som Dead by April lira på! Vakterna satte upp nå jävla staket vid de två ut/ingångarna av nån jävla anledning så vi kom inte ut :( Så vi var tvungna att se hela skiten typ.

Officiella OT-Tråden!
E-Rockner sa:
fick panik igår på PDOL. Vi blev instängda av vakterna vid den scenen som Dead by April lira på! Vakterna satte upp nå jävla staket vid de två ut/ingångarna av nån jävla anledning så vi kom inte ut :( Så vi var tvungna att se hela skiten typ.
Gnäll inte, jag blev utelåst. :<

Officiella OT-Tråden!
E-Rockner sa:
Regiina sa:
E-Rockner sa:
Gnäll inte, jag blev utelåst. :<
du missade inget kan jag ju säga :D
Ähh lämna det som varit, blicka fram mot yran vafaen!

Officiella OT-Tråden!
idag fiska jag, jag fick en abborre och en gädda. när dom var död skulle jag o en kompis sätta in abborren i gäddans mun. då skar jag mej i en av gäddans tand, de gjorde ont

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
MMartin sa:
Carl-Jan sa:
jafan, yran <3
I <3 Urkult säger jag. Drack kaffe med nån riktigt skön random-dude igår morse (efter sista festival-natten) och vi började snacka konstiga festival-minnen. Han förklarade då ingående hur han hade sett en helt naken kille stå på knä i en van/husbil och raka pungen på en annan kille samtidigt som han gungade i takt till tv-spelsmusik.

Snödjup

Tillbaka
Topp