P
Pizzaaugust
Guest
Officiella OT-Tråden!
IndeedKinkan sa:jag skrattar åt pojkarna med snoddar![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IndeedKinkan sa:jag skrattar åt pojkarna med snoddar![]()
ketchup på toast? vidrigt värredubble-G sa:jag skulle kunna tänka mig en toast med ost skinka och ketchup på :>
v_olaisen sa:ahahah, den såg jag för länge sedaaaaaan
mmm, åt nyss en toast med ost skinka och grill krydda ;Ddubble-G sa:jag skulle kunna tänka mig en toast med ost skinka och ketchup på :>
Lite sjukt ställe att lägga ett "haha" på kanske.rrrrrrrobert sa:han hade försökt ta livet av sig :o men han faila hahaMEstenberg sa:Inte jagkBerglund sa:jag hittade min farfar död för 4 år sen![]()
jaá om senap går måste ju ketchup gå !dubble-G sa:jag skulle kunna tänka mig en toast med ost skinka och ketchup på :>
GALET..på min födelsedag o allt:DPizzaaugust sa:M.O.P spelar i Sundsvall den 29 augusti. 18 år antar jag men still! ni som kan borde ta er dit
grattisTwelvee sa:jag fyyyyyyyyyyller år idaaaaag! claim claim claim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
v_olaisen sa:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
v_olaisen sa:HAAHAHAHAHAHAHAHAH
grattis:PTwelvee sa:jag fyyyyyyyyyyller år idaaaaag! claim claim claim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
REKS och Termanology spelar samma kväll. sjuuktalllwiz sa:GALET..på min födelsedag o allt:DPizzaaugust sa:M.O.P spelar i Sundsvall den 29 augusti. 18 år antar jag men still! ni som kan borde ta er dit
MOP är ju gryyymaaaa!:D
v_olaisen sa:HAHAHAHA.. fan va de spårade ur.![]()
3 av mina har redan gått sönder livsfarligt när dom lossnaredw sa:ta aldrig bort fjädrarna från studsmattan.. idag gick en av mina sönder och jag fick den nedanför röven, världens jävla köttsår nu gör fett ont..
senap är bra äckligt :S1-Zeus sa:jaá om senap går måste ju ketchup gå !dubble-G sa:jag skulle kunna tänka mig en toast med ost skinka och ketchup på :>
v_olaisen sa:DU PAJJA GLAJJERNA!! HAHAAH
Ohmiie sa:Haha, alltså vad heter dom här filmerna på Youtube där dom säger nånting i stil me "Har du en kokosnöt? AH visst jag har en här *KASTAR HÅRT I HUVET*"
hahaha aasså dom har så fruktansvärt roliga men hittar dom fan inte!
Har sökt som ett djur men hittar inget!
senap på ostoskinkatoast e ju bara det bästa!!dubble-G sa:senap är bra äckligt :S1-Zeus sa:jaá om senap går måste ju ketchup gå !dubble-G sa:jag skulle kunna tänka mig en toast med ost skinka och ketchup på :>
senap funkar inte på något enligt mig ...433 sa:senap på ostoskinkatoast e ju bara det bästa!!dubble-G sa:senap är bra äckligt :S1-Zeus sa:jaá om senap går måste ju ketchup gå !
så jävla sant!OWester sa:senap funkar inte på något enligt mig ...433 sa:senap på ostoskinkatoast e ju bara det bästa!!dubble-G sa:senap är bra äckligt :S