Corin
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
Facebooka och freerida på telefonen tills du får råd med en egen?OVesterlund sa:FAN VAD LESS! MÅSTE LÄMNA IGEN SKOLDATORN IMORN!
Finns det någon guide till hur man överlever utan dator?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Facebooka och freerida på telefonen tills du får råd med en egen?OVesterlund sa:FAN VAD LESS! MÅSTE LÄMNA IGEN SKOLDATORN IMORN!
Då är det bara det jag har en 150kr mobil nu också...GOS sa:Facebooka och freerida på telefonen tills du får råd med en egen?OVesterlund sa:FAN VAD LESS! MÅSTE LÄMNA IGEN SKOLDATORN IMORN!
Köp en Galxy mini, 899 för duglig smartphone.OVesterlund sa:Då är det bara det jag har en 150kr mobil nu också...GOS sa:Facebooka och freerida på telefonen tills du får råd med en egen?OVesterlund sa:FAN VAD LESS! MÅSTE LÄMNA IGEN SKOLDATORN IMORN!
Grattis till vinsten!OVesterlund sa:FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!
Måste bara skryta om att jag och min fader vann en fisketävling där ett av priserna var en iphone 4s!
Nu kommer jag ändå ha något att göra på kvällarna då man är hemma!![]()
Var nu inte så säker på det!magnusericsson sa:1000 spänn på att Tyskland vinner EM!
meh. ganska säkert.JohanHallgren sa:Var nu inte så säker på det!magnusericsson sa:1000 spänn på att Tyskland vinner EM!
Alpingaraget?OVesterlund sa:Någon som har koll på vart man kan köpa nå feta flanellskjortor i stockholm? Eller annars vet nån butik med bra "jibb-kläder"?
Främst flanellskjorta jag är ute efter, hittade ingen på deras hemsida.Haellgren sa:Alpingaraget?OVesterlund sa:Någon som har koll på vart man kan köpa nå feta flanellskjortor i stockholm? Eller annars vet nån butik med bra "jibb-kläder"?
Kollat online?OVesterlund sa:Främst flanellskjorta jag är ute efter, hittade ingen på deras hemsida.Haellgren sa:Alpingaraget?OVesterlund sa:Någon som har koll på vart man kan köpa nå feta flanellskjortor i stockholm? Eller annars vet nån butik med bra "jibb-kläder"?
Jag kan ha fel, men är inte SCoTT någon slags eftergymnasial högskolegrej?OVesterlund sa:Då har man dragit iväg ett mail till rektorn på SCoTT-gymnasiet! Hoppas som fan på att man kan byta dit det här läsåret!
tjejen till höger skulle jag inte ens röra med en sex meters tång. beat as f*ckassr sa:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/407922_10150640838026224_535976223_11355043_843526269_n.jpg
boobies! [nästan]
Haha jo jag hann komma på det...GOS sa:Jag kan ha fel, men är inte SCoTT någon slags eftergymnasial högskolegrej?OVesterlund sa:Då har man dragit iväg ett mail till rektorn på SCoTT-gymnasiet! Hoppas som fan på att man kan byta dit det här läsåret!
watOVesterlund sa:Hej. Natur suger. Speciellt samhällskunskap.
Håller med om att spanskan suger, men högstadiet är ju fan enkelt!Haellgren sa:Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Vilket gör det tråkigt.OVesterlund sa:Håller med om att spanskan suger, men högstadiet är ju fan enkelt!Haellgren sa:Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Haha varför inte engagera sig i samhällskunskapen och vara lite mogen och inse att allt som händer runt om i världen faktiskt påverkar just DIG med!OVesterlund sa:Hej. Natur suger. Speciellt samhällskunskap.
Högstadiet var chill som satan. Inget plugg, mycket skidåkning, människor man kände. Nu är det kul också, absolut, men plugget i tvåan var helt jävla galet. Konstant stress i en månad, och på grund av NM missade jag lite prov osv, och fick underkänt i biologi. Arsle var det. Nu gick jag skola en vecka i början på sommaren, och klarade av kursen, så det löste sig, men ändå. Njut av högstadiet.Haellgren sa:Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Så sant som det är sagt!GOS sa:Högstadiet var chill som satan. Inget plugg, mycket skidåkning, människor man kände. Nu är det kul också, absolut, men plugget i tvåan var helt jävla galet. Konstant stress i en månad, och på grund av NM missade jag lite prov osv, och fick underkänt i biologi. Arsle var det. Nu gick jag skola en vecka i början på sommaren, och klarade av kursen, så det löste sig, men ändå. Njut av högstadiet.Haellgren sa:Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Skönt att det löste sigGOS sa:Högstadiet var chill som satan. Inget plugg, mycket skidåkning, människor man kände. Nu är det kul också, absolut, men plugget i tvåan var helt jävla galet. Konstant stress i en månad, och på grund av NM missade jag lite prov osv, och fick underkänt i biologi. Arsle var det. Nu gick jag skola en vecka i början på sommaren, och klarade av kursen, så det löste sig, men ändå. Njut av högstadiet.Haellgren sa:Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Gillar allt möjligt! Kanske inte skräck nu när jag bara vart sugen på att se nåt själv ikväll!KungMartin sa:^har massor. va gillar du för genre?
do itKungMartin sa:Howl's Moving Castle (2004)
Lejonkungen borde ju vara på alla filmlistor som någonsin görs!KungMartin sa:ok, here goes.
Drama/thriller/action
V for Vendetta (2006)
No Country for old men (2007)
The Last Samurai (2003)
Saving Private Ryan (1998)
Gangs of New York (2002)
The Green Mile (1998)
Gladiator (2000)
The Aviator (2005)
Oldboy (2003)
Lost in Translation (2003)
Letters from Iwo Jima (2006)
Downfall (2004)
The Pianist (2002)
The Prestige (2006)
There Will be Blood (2007)
Fantasi
The Secret World of Arietty (2010) -skaffa brittisk dub, inte disney's amerikanska, den är sämst på alla sätt
Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno - 2006)
Howl's Moving Castle (2004)
Historia/Biografi
Walk the Line (2005)
Elephant Man (1980)
Chaplin (1990)
Skräcki
Martyrs (2008) - varning, den här filmen är rätt flippad
The Others (2003)
The Passion of the Christ (2004) -tekniskt sätt är denna drama/historia, men den e fan lite småläskig o se.
American Psycho (2000)
Kommer jag på nåt nytt så uppdaterar jag, vet massvis mer, pallar bara ej kma på allt just nu