Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!

Måste bara skryta om att jag och min fader vann en fisketävling där ett av priserna var en iphone 4s!

Nu kommer jag ändå ha något att göra på kvällarna då man är hemma! :)

Officiella OT-Tråden!
OVesterlund sa:
FYFAN VAD JAG ÄR GLAD!

Måste bara skryta om att jag och min fader vann en fisketävling där ett av priserna var en iphone 4s!

Nu kommer jag ändå ha något att göra på kvällarna då man är hemma! :)
Grattis till vinsten!

Kan väl ändå passa på att medela att: U.S.A. är landet där logiken finns.
tex. Gay marriage is legal in 6 states. Having sex with a horse is legal in 23 .

Officiella OT-Tråden!
OVesterlund sa:
Hej. Natur suger. Speciellt samhällskunskap.
Haha varför inte engagera sig i samhällskunskapen och vara lite mogen och inse att allt som händer runt om i världen faktiskt påverkar just DIG med! ;)
Gör man det så suger det inte lika mycket längre - iallafall enligt mig.

Och Haellgren, du kommer ångra att du skrev det där om några år när du inser att man hade det förjävla bra i högstadiet..

Officiella OT-Tråden!
Haellgren sa:
Hej. Högstadiet suger. speciellt Spanska.
Högstadiet var chill som satan. Inget plugg, mycket skidåkning, människor man kände. Nu är det kul också, absolut, men plugget i tvåan var helt jävla galet. Konstant stress i en månad, och på grund av NM missade jag lite prov osv, och fick underkänt i biologi. Arsle var det. Nu gick jag skola en vecka i början på sommaren, och klarade av kursen, så det löste sig, men ändå. Njut av högstadiet.

Officiella OT-Tråden!
GOS sa:
Haellgren sa:
Högstadiet var chill som satan. Inget plugg, mycket skidåkning, människor man kände. Nu är det kul också, absolut, men plugget i tvåan var helt jävla galet. Konstant stress i en månad, och på grund av NM missade jag lite prov osv, och fick underkänt i biologi. Arsle var det. Nu gick jag skola en vecka i början på sommaren, och klarade av kursen, så det löste sig, men ändå. Njut av högstadiet.
Så sant som det är sagt!

Officiella OT-Tråden!
GOS sa:
Haellgren sa:
Skönt att det löste sig :)
Har jag tur kanske jag kan tävla i NM iår, vem vet?

Officiella OT-Tråden!
KungMartin sa:
^har massor. va gillar du för genre?
Gillar allt möjligt! Kanske inte skräck nu när jag bara vart sugen på att se nåt själv ikväll! ;) Komedier brukar också vara roligare att se med kompisar. Säg lite några så kan jag kolla trailers och har nån att välja på! :)

Officiella OT-Tråden!
ok, here goes.

Drama/thriller/action

V for Vendetta (2006)
No Country for old men (2007)
The Last Samurai (2003)
Saving Private Ryan (1998)
Gangs of New York (2002)
The Green Mile (1998)
Gladiator (2000)
The Aviator (2005)
Oldboy (2003)
Lost in Translation (2003)
Letters from Iwo Jima (2006)
Downfall (2004)
The Pianist (2002)
The Prestige (2006)
There Will be Blood (2007)

Fantasi

The Secret World of Arietty (2010) -skaffa brittisk dub, inte disney's amerikanska, den är sämst på alla sätt
Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno - 2006)
Howl's Moving Castle (2004)

Historia/Biografi

Walk the Line (2005)
Elephant Man (1980)
Chaplin (1990)

Skräcki

Martyrs (2008) - varning, den här filmen är rätt flippad
The Others (2003)
The Passion of the Christ (2004) -tekniskt sätt är denna drama/historia, men den e fan lite småläskig o se.
American Psycho (2000)

Kommer jag på nåt nytt så uppdaterar jag, vet massvis mer, pallar bara ej kma på allt just nu

Officiella OT-Tråden!
KungMartin sa:
ok, here goes.

Drama/thriller/action

V for Vendetta (2006)
No Country for old men (2007)
The Last Samurai (2003)
Saving Private Ryan (1998)
Gangs of New York (2002)
The Green Mile (1998)
Gladiator (2000)
The Aviator (2005)
Oldboy (2003)
Lost in Translation (2003)
Letters from Iwo Jima (2006)
Downfall (2004)
The Pianist (2002)
The Prestige (2006)
There Will be Blood (2007)

Fantasi

The Secret World of Arietty (2010) -skaffa brittisk dub, inte disney's amerikanska, den är sämst på alla sätt
Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno - 2006)
Howl's Moving Castle (2004)

Historia/Biografi

Walk the Line (2005)
Elephant Man (1980)
Chaplin (1990)

Skräcki

Martyrs (2008) - varning, den här filmen är rätt flippad
The Others (2003)
The Passion of the Christ (2004) -tekniskt sätt är denna drama/historia, men den e fan lite småläskig o se.
American Psycho (2000)

Kommer jag på nåt nytt så uppdaterar jag, vet massvis mer, pallar bara ej kma på allt just nu
Lejonkungen borde ju vara på alla filmlistor som någonsin görs!

Officiella OT-Tråden!
Nån som har tips på vad man kan göra när man är magsjuk? Filmer, Böcker, Spel, alla tips mottages

Snödjup

Tillbaka
Topp