Chickenbone
Ny medlem
Officiella redigerings tråden
Någon som vet var jag kan få tag på sony vegas 9 eller 10 lagligt! 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
på sonys hemsida kanske??Chickenbone sa:Någon som vet var jag kan få tag på sony vegas 9 eller 10 lagligt!![]()
Vad har du för inställningar mer när du renderar? Samt det är inte bara det att du trycker ut den i 60fps 720p och din dator inte pallar med det?J_Gabrielsson sa:Hejsan, fick hem en gopro3 silver för någon dag sedan och filmade litegrann nyss i 720-60fps när jag redigerat klart och ska rendra filmen så blir allt helt uppfuckat. Jag startar filmen i vlc och filmen börjar hacka (får typ 2 fps) sedan blir filmen fryst. Någon som har samma problem eller vet lösniningen. Har testat rendra i massa olika kvaliteer och testat köra i wmp men inget funkar.
jag har testat rendra i typ allt, har ingen värstin dator men jag tycker ändå att den borde funkaFilleJ sa:Vad har du för inställningar mer när du renderar? Samt det är inte bara det att du trycker ut den i 60fps 720p och din dator inte pallar med det?J_Gabrielsson sa:Hejsan, fick hem en gopro3 silver för någon dag sedan och filmade litegrann nyss i 720-60fps när jag redigerat klart och ska rendra filmen så blir allt helt uppfuckat. Jag startar filmen i vlc och filmen börjar hacka (får typ 2 fps) sedan blir filmen fryst. Någon som har samma problem eller vet lösniningen. Har testat rendra i massa olika kvaliteer och testat köra i wmp men inget funkar.
tjenare testade nu att converta till AVI from mp4 som är standard till gopro. men nu är bilden jätte suddig och undrar bara om någon vet något annat format man kan konvertera till som inte dödar kvalite?J_Gabrielsson sa:Tja här är en film som jag bara slängde ihop för att visa vad som händer.
filmat med gopro rendrat i HDV 720/30p och allt jag har försökt att redigera från min gopro blir liknande att fpsen är cp låg. helps pls någon som har tipps?