"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus? | Freeride

Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?

johyn

Medlem
Dom här overallerna är vanliga i norge och börjar sakta men säkert att ta sig österut..

Vad tycker ni om dessa skapelser?

http://www.onepiece.no/store.php?cPath=136_139

Är själv lite kluven då jag tycker att det skulle vara sjukt skönt att dra på sig en såndär sovsäck en vintermorgon när man ska ut och hämta posten.. å andra sidan ser dem ju minst sagt annorlunda ut!

:rolleyes:

Börjar bli otroligt vanligt med dessa här i Oslo. De har tom öppnat en butik på Bogstadveien (central shoppinggata) och verkar gå väldigt bra för dom.

Japp, det kryllar av dem i oslo. Har en själv och kan inte annat än att rekommendera dem.
Däremot kör jag på sommar-edition som är lite tunnare. De tjocka är rejält varma.

Min lille bror köpte en sån när han va med sin brud i Turkland.
Jag har mobbat den sen dagen jag såg han ha den på sig och jag
frågar han än idag när jag snackar med han på telefon om han har sin
nallebjörns dräkt på sig. Ser ut som nån sån liten ung som har fått sin första björndräkt
eller spindelmannen dräkt lr nått sånt liknande u get the pitcher. Men jag säger köp en om
du vill vara först med att vara \"inne\" det har funnits fulare och värre saker som har blivit inne och kallats
mode. Så haffa den, va först i din hood som ser ut som aa du får kalla det va du vill. Vad som är viktigast är att du e nöjd!
Ta på dig vad du vill så länge du mår bra så de väll inte väsentligt va andra tycker eller?

AtomicAxum sa:
Min lille bror köpte en sån när han va med sin brud i Turkland.
Jag har mobbat den sen dagen jag såg han ha den på sig och jag
frågar han än idag när jag snackar med han på telefon om han har sin
nallebjörns dräkt på sig. Ser ut som nån sån liten ung som har fått sin första björndräkt
eller spindelmannen dräkt lr nått sånt liknande u get the pitcher. Men jag säger köp en om
du vill vara först med att vara \"inne\" det har funnits fulare och värre saker som har blivit inne och kallats
mode. Så haffa den, va först i din hood som ser ut som aa du får kalla det va du vill. Vad som är viktigast är att du e nöjd!
Ta på dig vad du vill så länge du mår bra så de väll inte väsentligt va andra tycker eller?
Haha köpa den om man vill vara först? Med tanke på att dom funnits en massa år så är man nog allt annat än en trendsättare om du köper den nu. Misstolka mig om jag har fel men hyggepiecen handlar väl fan inte om att dte ska vara snyggt. Det är ju bara en sådan man glider runt i en söndagsmorgon på bakfyllan eller sitter i framför tv´n en kväll.

Äger 2 stycken och det är lätt ett utav de värdaste köpen jag gjort! Så jag svarar Bra! Sjukt bra faktiskt! Köp!

v-larsson sa:
Haha köpa den om man vill vara först? Med tanke på att dom funnits en massa år så är man nog allt annat än en trendsättare om du köper den nu. Misstolka mig om jag har fel men hyggepiecen handlar väl fan inte om att dte ska vara snyggt. Det är ju bara en sådan man glider runt i en söndagsmorgon på bakfyllan eller sitter i framför tv´n en kväll.
Haha ser du flugan sprider sig snabbt.
Jag tror killen ska ha den när han hänger med polarna med.
Det va så jag förstog det, min mupp till bror har den i skolan haha.
Och helt allvarligt hur många ser du gå runt med dom i stan i Sverige än?

Sköna, det kan jag nästan definitivt tänka mig. Jag ser problem som akut skite nödig och annat dylikt.
Snygga det är en definitions fråga. Sätter du en bröd kniv brevid en sked så e den vass med. Och om man jämför dräkten med en låda bananer så e dräkten snygg den me.

Jag köpte min i vintras och den var värd var enda krona, så otroligt skön!!
Tycker den är rätt ful egentligen.. har mest haft den på mig hemma men också på after skin..
Och än så länge har jag varit rätt ensam om den vad jag själv sett, så nu när alla andra fått upp ögonen för den så blir det ju inte lika kul

Den är lite för lång bara :P

Senast ändrad:
jag är osäker på vilken färg jag ska köpa, står mellan blå eller gul:

teletubbies_main.jpg

Senast ändrad:
En såndär på en kille känns riktigt usch enligt mig faktiskt. Så jag säger ANUS på den faktiskt. Ganska hett på tjejer kanske, Men på killar, NJAAA!

lär vara rätt goa att ha under skidstället en kall dag?, underställ, onepiece - byxor - jacka .

larssaa sa:
lär vara rätt goa att ha under skidstället en kall dag?, underställ, onepiece - byxor - jacka .
Måste vara lite kritisk mot dig nu. Bomull + fysiska aktiviteter = förbjudet. Det skulle nog funka så länge man inte svettas men sen är det kört.

Tror dom endast är gjorda för att chilla i.

Senast ändrad:
Det var ju ganska inne med onepiece inom skidåkning för typ två säsonger sedan men nu verkar det som de flesta som körde med det har gått tillbaka till traditionell byxa/jacka setup.

Dom kanske har insett att dom ser ut som bäbisar? Speciellt med tanke på att många av dem har alldeles för stora skidor på sig...

Helt sjukt fult, och hur fan ska det kunna vara bekvämare med en "Onepiece" än ett helt vanligt mjukisställ?
Lär ju sitta lagomt skönt i skrevet.

Freeridefredde sa:
larssaa sa:
Måste vara lite kritisk mot dig nu. Bomull + fysiska aktiviteter = förbjudet. Det skulle nog funka så länge man inte svettas men sen är det kört.

Tror dom endast är gjorda för att chilla i.
Jojo,när du svettas är det kört men tänk dig en riktigt -35 dag.. Då skulle iaf jag tycka att det skulle vara skönt.

sjukt med anus, det enda jag tänker på är skumma typer som har bebisfetischer: vill bli matade med nappflaska och ha sex iförd blöja. Pedobear-varning på onepieces alltså

ANUS! What's up med hypen att alla vill gå runt och se ut som en blandning mellan en bebis och en homeless guy? Dom verkar inte ens smidiga nog att ha på sig under ytterkläder plus att dom är rena rånet. Håller med, pedobear-varning på sparkdräkterna. Inte okej.

haha amen sister! om jag skulle stöta på en snubbe på afterskin som hade på sig en pastellfärgad overall med hängröv skulle jag lätt anta att han är på något sätt mentalt handikappad eller bara allmänt efterbliven...
kinky ändå, fatta att ha sex med en snubbe som har på sig en onepiece.... lite som att man alltid fantiserade om huruvida han som spelade Björne i Björnes Magasin faktiskt hade kläder på sig eller var naken under nallekostymen... or was that just me?

hahaha jag skulle tycka att den som har på sig en one-piece på en offentlig plats (vilken plats som helst) klassas som allmänt efterbliven. Det spelar ingen roll hur bekväm den är, den hör hemma på en bäbis THAT'S IT! Och jag lovar att han i björnes magasin var completely naked under, precis som alla andra dudes ser ut att vara i sina dräkter :( uuäh

Jag har en polare som har dragit på sin onepiece ut på stan. Han hade inga problem att komma in på Riche, men vakten tyckte att han kunde klä upp sig lite nästa gång... ;-) Det var mörkblå, vilket kan vara bra att tillägga!

när mina polare inte blir insläppta på Collage för att det "tyvärr inte är sneakers ikväll" och din dude kommer in på riche iförd sparkdräkt börjar man ju att undra... är man naken under elller vad är grejen? I demand answers!

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp