Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är ingen idé att ni håller på att skriva att ni vil ha en lift här dessvärre, eftersom det är skistar som bossar över åre och bestämmer när och vart liftar ska byggas!jeppenator sa:en ankarlift i svarta linjen vore kanske nåttt? blir ju inte en jättelång lift, och dom som då ska köra svarta linjen kan åka den istället.. blir lite mera updelat, och så måste inte alla små kids åka ivägen eller så när man har en lift till varje "park"
Jag skriver mer än gärna, skit skoj att möjligheten finns och att du verkligen läser !ProShape sa:Grymt kul att de är så många som skriver! fortsätt att komma med ideer och feedback!
och om de e någon som undrar vad den stora kullen ska va till längst ner så tror ja de kommer bli den första "Snowloop" som finns parmanent i en park att stå färdig någon gång under nästa vecka!![]()
Glöm inte att allt kan byggas om eller ändras under en natt så kolla alltid innan ni drar in i en kick!//RL
Att ha ett gap mellan boxen/railen är ett MÅSTE som ALLA brädåkare uppskattar!!!DZettervall sa:Skulle va sjukt niice med en linje bara låga boxar, mailboxes, tunnor .
I övrigt bara bygga parken efter usa´s parkconcept vilka ser mysiga ut.
Vill också ha bra shape på alla kickar innan boxar, att ha ett litet gap innan boxen/railen är inget som brädåkare uppskattar.
ProShape sa:Röda består av 3st hopp, corner, hopp, wallride, hopp "set up step down" och sist men inte minst ännu ett hopp! och nu ett rollercoster rail kommer 2 rail till inom ett par dar!
//RL
ja, fler rails. bara 2 st just nu.Sandgren2 sa:Låt helller inte parken överdomineras av boxar, folk vill åka på gamla hederliga räcken också! (gör inte som tandå under testhelgen med andra ord.)
3 ?jibbe sa:ja, fler rails. bara 2 st just nu.Sandgren2 sa:Låt helller inte parken överdomineras av boxar, folk vill åka på gamla hederliga räcken också! (gör inte som tandå under testhelgen med andra ord.)
Nu har bmx hoppen fått lite steroider och växt till sig liteFlaand sa:en mkt större rythm session än den som redan finns skulle vart fett nice! plasera den isf i lundsrappet
jibbe sa:som någon skrev förut: SÄTT UPP HELA FRANKERHAUSER RAILEN
vad e de för mailbox? Menar du den efter spinen? Har dom bytt ut det mot en mailbox? var en trästock förut typ, tycker de var roligt utan kick iaf.tefjer sa:Bygg ett hopp för mailboxen(strax förre man kommer til pipen) Svärt at komma opp på mailboxen uten hopp.
eller så flyttar dom den "längre ifrån" skogen. mitt i kurvan .Pizzaaugust sa:https://www.freeride.se/img/photo/normal/ffa2b2dc1311f8b38839fb6f501ab41a.jpg
möjligtvis att cboxen står lite nära skogen, och jag hade gärna haft den åt andra hållet, typ där vid pipen kanske?
fortfarande åt fel håll enligt mig, sätter man den i kurvan efter trästocken mot cornern kan man ha den åt andra hålletjibbe sa:eller så flyttar dom den "längre ifrån" skogen. mitt i kurvan .Pizzaaugust sa:https://www.freeride.se/img/photo/normal/ffa2b2dc1311f8b38839fb6f501ab41a.jpg
möjligtvis att cboxen står lite nära skogen, och jag hade gärna haft den åt andra hållet, typ där vid pipen kanske?