L
LUDDEEP
Guest
Ovärd tråd(gammal)
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej för helvete
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
brunt och grönt håller ju rätt samma priskurs ^_^EkBOOOM sa:inte mer en grönt och i värsta fall brunt om de är illa med cashenlol....
hahaha :DFilleJ_MonkeyProductions sa:hahahaha!pokerface sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
haha dags att börja göra halsbloss kanskeOwkee sa:hahaha :DFilleJ_MonkeyProductions sa:hahahaha!pokerface sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
du har rökt i 3 år, har det slagit dig att du kanske är beroende? ;phemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
det har aldrig slagit dig att det där är skrivet med väldigt mycket ironi?joeloel sa:du har rökt i 3 år, har det slagit dig att du kanske är beroende? ;phemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
Runan_the_Rocker sa:
MEN, det är fortfarande inget olagligt, att få ett samtal av en sosskärring är ju ingen dom direkt..oscarius sa:Men således kan ingen under 18 röka på lagligt vis då det är olagligt att sälja till minderårig, samt att köpa ut.kujanpaa sa:Vadå, är det olagligt att röka? Nej, precis, det är det inte. Inte är det olagligt att köpa heller om man är under 18 år, det är dock olagligt att sälja till minderåriga.oscarius sa:Nu ska vi ju också ta hänsyn till att ingen av er kan röka lagligt..
Som advokat Martin Andersson sa;
Däremot kan den som säljer cigaretter till någon som är under 18 år straffas för det, se 12 och 27 §§ Tobakslagen.
Är man minderårig och röker kan det i vissa fall föranleda att de sociala myndigheterna, d.v.s. socialnämnden i den kommun man bor i, vidtar åtgärder, t.ex. beslutar att utreda den minderåriges situation och för samtal med föräldrarna.
Inte här ne, men asså de är inte jätte stor skilnad med de är skilnad, du får punga ut en 200kr till för lite greeeen shiiatRoblind sa:brunt och grönt håller ju rätt samma priskurs ^_^EkBOOOM sa:inte mer en grönt och i värsta fall brunt om de är illa med cashenlol....
HAHAH, var inte så hård mot han. Enligt min gamla svenskalärare förstår man inte ironi förrens man är 14 år. Det var för övrigt samma lärare som när vi under en genomgång skulle gå in djupare på ämnet ironi drar som exempel på vad ironi kan vara: "Vad kul det är att se dig Anton!" till en polare i klassen. Ibland saknar man skolan..JWahlgren sa:det har aldrig slagit dig att det där är skrivet med väldigt mycket ironi?joeloel sa:du har rökt i 3 år, har det slagit dig att du kanske är beroende? ;phemlig sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
Hahaha! ruskigt vad 13-åringar det finns på freeride.kleverboi sa:Lycka till!pokerface sa:Alla snackar om att man blir beroende om man röker, jag har rökt i 3 år och har inte blivit beroende än.
Glöm heller inte bort att titta in på den här tråden när du är tretti år och kämpar med att sluta och kommentera om du fortfarande tycker att det är "snack" om beroendet.