Playahaters / Fejkgangstas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

SimplyP

Ny medlem
Nu tycker jag att det är en fett konstigt en grej här på freeride alltså.. Folk whinar om playahaters och fejkgangstas. Enligt VEM bestämmer en person vem som är gangster eller inte? Gangster är man inte om man åker skidor i xxl kläder. Gangster är du om du bor i ett riktigt ghetto! Till exempel, bor du i L.A och är med i Crips eller Bloods, då är du riktigt gangster... Inte om man hänger på freeride och kallar andra för wannabes. Gangster är nog ingen på freeride.. Nu så säger jag inget illa om stora kläder, då det är ganska coolt, men det borde vara bättre stämmning här på freeride. Någon kommer säkert att lacka ut på denhär tråden. Menmen!

Pez out!

tänker inte lacka ut men:

Inte igeeen!

Okej.. Det hade jag ingen aning om.. då kan nån lika gärna låsa tråden om ingen har något vettigt att säga.

Maffiamedlemmar=Gangstrar
Maffia=Organiserat brottssyndikat

Så är det någon här som känner att dom är medlemmar av Cosa Nostra, Yakuzan eller dylikt så grattis, du är en gangster, ni andra kan lägga ner och lägga energin på vettigare saker som skolan eller skidåkningen.

Jaha då låses denna då. .SÖK först skriv sen..

//H

detta har ju vart uppe så sjukt många gånger.. jag börjar tröttna på alla som försöker starta meningslösa gangster hatar trådar..

skidåkning är inte gangster..
skidåkning är en livsstil...

och ja, jag åker skidor endast för att jag brukar döda folk på fritiden! har alltid glocken i fickan.. husslar bitches på kvällarna å säljer knark i gathörn..

thats just the way it is..

lägg ner gangstersnacket.. de börjar bli utjatat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp