Prao

• Trådstartare Trådstartare The_teo
  • Start datum Start datum
T

The_teo

Guest
Prao
Hej!

Nu är det såhär att jag ska ha prao v.23 och han inte hittat någon plats än. Jag har försökt hos Arctic elements, Åre äventyr mfl utan lycka. Då tänkte jag höra om ni har några tips på prao ställen där man får uppleva något eller något skidrelaterat.

Tips någon?

Mvh//Teodor Day
-------------------------------------------------------------------------------

EDIT:

Ny fråga längst ner, check it ouuuuuut.

Senast ändrad:
Prao
Polisen, den är nog inte så mycke sidor. Du kan ju iaf ringa 112 och fråga om praoplatts...:P

Prao
det är väl bara att höra på alla skidbutiker i åre men v23 kanske inte är den bästa veckan.

Prao
skidbutiker finns på andra platser än åre, så det är som backup plan. Har ni inga bättre ideér? Vad tror ni om Storulvåns fjällstation?

Vi går till den 16, så inget sommarlov då.

Prao
jadu...det finns det säkert men alltså visst vet du att ungeför vid den tiden på året så är det ganska dött i backarna möjligvis att gränsen har öppet fortfarnade men bra snöförhållanden...sen slutar väl skolan v.23 iafl i norrbotten..

Prao
KaILe sa:
jadu...det finns det säkert men alltså visst vet du att ungeför vid den tiden på året så är det ganska dött i backarna möjligvis att gränsen har öppet fortfarnade men bra snöförhållanden...sen slutar väl skolan v.23 iafl i norrbotten..
Äntligen något seriöst!

Jo, jag har varit i kontakt med Riksgränsen, ska ringa tillbaka imorgon och höras vid lite mer.

Redrum

Skumt, det här måste jag snacka med rektorn om. Han sa att alla andra skolor och gick på lördagar, hmmm.

Fler tips mottages!

Senast ändrad:
Prao
Nu är det prao tider igen...

Har ringt runt / mailat många men utan lycka..

Har ni några tips? Veckan det rör sig om är Stockholms veckan.. vecka nio.

Har ni några vettiga tips?

Prao
Eftersom det är en skid/snowboard sida, PLUS att du säkert läste frågan högst uppe så är det nog inte så svårt för dig att tänka lite själv om vad jag vill göra :-)

Har slängt iväg några fler mail... Nu får det bära eller brista.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp