problem med backflip

A_DeGeer

Ny medlem
problem med backflip
hej på er..
min morsa vägrar att ja gör backflip iår i backen.
hon säjer att det är för stro risk att slå ihjäl sig eller bli förlamad eller liknande.
ja undrar om nån har någåt tips på hur ja kan övertala henne eller om ni känner nån som varit men om en sån olycka.
TACK på förhand!!!!!!!!

mvh//arvid

problem med backflip
skit i morsan hon kan ju inte bestämma hur du ska utvecklas :P dessutoom dom som kan det brukar säga att det är lättare en 360 :P satt det är bara att köra när du inte har morsan med :P

problem med backflip
mm håller med, asså det är klart att det är farlig... men fan kör ändå, man kan inte göra nått roligt utan att riskera nått liksom:P

problem med backflip
Kan ju säga, att gör man ett sånt här foruminlägg lär det knappast bli någon backflip i år..

problem med backflip
men seriöst det är ju bara som alla andra säger om du ska försöka så gör det när hon inte är med och föresten hur ofta åker man med morsan?? ps. håller med bigair

problem med backflip
helt ärligt, om du har koll på läget så skulle nog jag våga säga att risken e minst lika stor vid en 3a, då du kan landa i rotationen och böja runt knäna osv..

du tar risker varje dag, se bara till att du har koll på situationen så kan man ta risker även om inte mamma vill.

problem med backflip
lille arvid, du är tonåring. i detta atdiet av livet är det meningen att du ska bryta dig loss från din mor och gör tvärt emot vad hon säger.

problem med backflip
nej om din mamma säger att du inte får så gör det inte, då kommer hon slina av dig öronen och äta upp dig bit för bit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

problem med backflip
min morsa sa att jag skulle dö eller liknande om jag provar.. endå betalade hon för lärare å hela shittet när vi va i trysil, då åkte vi iväg å byggde fett BC hopp å provade.. men jag överroterade så de blev inge fler försök då..

i år så stog jag den i park å de kändes förjävla bra.. mamma blev typ tokig xD..

Bara å köra när du känner dig säker på de..

problem med backflip
lev livet medan du kan, du kommer ändå aldrig ut ur det levande! haha säg så till henne! då blir hon nog glad!

problem med backflip
Hej hej...

Eftersom att man ska använda ryggskydd när man gör bakotvolt så har jag en fråga.

Blir inte det helt annorlunda en om man inte har rygg skydd? För man kan ju inte böja ryggen så mycket bakot som jag gör när jag gör på studsmatta. Men undrar om det är ett problem:P

problem med backflip
henning21 sa:
Hej hej...

Eftersom att man ska använda ryggskydd när man gör bakotvolt så har jag en fråga.

Blir inte det helt annorlunda en om man inte har rygg skydd? För man kan ju inte böja ryggen så mycket bakot som jag gör när jag gör på studsmatta. Men undrar om det är ett problem:P
jag kan böja mig så att jag slår mina tailar i bakhuvudet med ryggskydd, har inte behövt böja mer än så

problem med backflip
Morsan säger de samma , men What ever ? va kan hända ?, nack skada i nån månad sen går de över, ja har då bestämt att ja ska sätta backflip i år!, lägger 11backflip på rad på studsmatta så no fan måste ja väll komma runt på EN backflip på skidor?!,

Tillbaka
Topp