Prylar Du Använder I Samband Med Ditt Åkande

använder tranciver, klocka med en massa funktioner walki talki och mob vid behov

jag vet att detta låter retro men en sak som skulle vara coolt en en techtrail el sunnto stav, med typ klocka,höjdmätare, temp fukt kompas etc... ni fattar ... det skulle vara ballt

Mobil, tranciver...

Vid äventyr i orörd puder snöspade, lavinpicka, thermos, snöskor, mackor :)

Att ha all den utrustningen som kalle pratar om i staven skulle vara väldigt dumt. Hur många stavar har man inte sönder eller tappar bort med jämna mellanrum? Trist om staven kostade 3000 spänn istf 200.

Det jag har med mig i elektronikväg:
- lavinutrustning (mammut barryvox tranciever och tillbehör)
- mobiltelefon med hörlurar och mp3
- skall köpa en suunto höjdmätarklocka till i vinter (t6 tror jag)

Har bara ögnat igenom tråden, men är det ingen som åker med helmetcam?
Funderar på att köpa en till vintern... Det är ju helt klart en cool pryl ni kan ta upp i tidningen.

Edit: det hetaste top-of-the-line-paketet för helmetcam just nu verkar vara: http://helmetcameracentral.com/2007...ams-the-new-vio-pov1-integrated-video-system/

Senast ändrad:
det blir en del godsaker i tidningen.. =) hopaps jag inte skämmer ut mig i vintersportens namn :P men i mitt tycke e det coola saker :D

Vad du än gör, glöm inte att ta upp el-halsbanden. Det är en pryl som kommer starkt i vinter. Om nån hittar ett system som fixar grupp-stötar, meddela mig!

Hasse sa:
Trancivers, walkie-talkie, mp3 ibland, mobilen(avslagen stör trancivers), MAC:en är alltid i närheten för att ha kolla på var man ska åka.(hemma)

Skulle gärna se en combo mellan mobil och MP3 som är lite universal. (kabel lösning)(vill ha min IPOD och ingen walkman)

Åker mest i Schweiz. Och nästan bara puder. Lite pist.

//H
Iphone?

Finns inte med Orange som operatör och så är det inte 3G på den än. Tyvärr.... Och så vill jag ha fly mode på telefonen i så fall. Och sen är det för stor display i fall man kraschar.

//H

åker med mobiltelen i fickan hör dock inte om den ringer så en sak som skulle ha varit bra och ha sjkulle har varit och ha någon sladd som man kopplade in i earpadsen åkt med typ värlens länsta sladd förr året men den satt inte riktigt på så ja kör numera utan

Jag Vill Tacka Alla Med De Sköna Svaren! Nu Är Texten Klar Och Ni Har Varit Till Stor Hjälp Att Ha Rätt Prylar Med! Tidningen Kommer I November Så Håll Utkik!!! Tack Ännu Än Gång! /vedad @ M3.

själv kör jag alltid med ett par M3 tidningar i fickan.

ibland även 500gram osaltat smör ifall ni ska ha nån opartisk tävling i eran tidning framöver.

Sunto, är de de som tillvärkar sportklockor?, annars har jag hört att motorlola har något nytt gps system på g, någon som vet nåt om detta?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp