Pryldatabasen 2011

johan

Administrator
Pryldatabasen 2011

Årets pryldatabas är här. Två nya produktkategorier; Jackor + Byxor samt förbättrade sökmöjligheter.

Alla större märken på marknaden har varit inbjudna att delta men tyvärr har inte alla hunnit lägga upp sina modeller från start men vi kommer att uppdaterara Pryldatabasen löpande.

Besök Pryldatabasen 2011

Pryldatabasen 2011
Jag jobbar för fullt med databasen. Alla större märken på marknaden är inbjudna att delta men tyvärr har alla inte hunnit lägga upp sina modeller från start, men vi uppdaterar löpande. Men säg gärna till om ni saknar något märke så försöker vi få in dessa.

Smith har bara lagt upp Goggles men jag vet inte varför de inte lagt upp hjälmarna. Ska undersöka saken.

Pryldatabasen 2011
Är det någon som vet vart man kan hitta en storleksguide till Armadas outerwear? Hade vart bra med en storleksguide i Pryldatabasen. :)

Pryldatabasen 2011
Hippieolle sa:
Lee-nus sa:
Hippieolle sa:
Kommer Extrem att publicera sina skidor?
kan inte svara på din fråga, men det är ju inte så svårt att hitta grejerna annars...
http://extrem.com/products/skis/
Den uppmärksamme vet att det är är förra årets hemsida (och skidor).
Extrem brukar inte vara jättesnabba på att uppdatera sidan. Tror för övrigt inte att de ska ha några kläder i år.

Pryldatabasen 2011
Hippieolle sa:
Lee-nus sa:
Hippieolle sa:
Kommer Extrem att publicera sina skidor?
kan inte svara på din fråga, men det är ju inte så svårt att hitta grejerna annars...
http://extrem.com/products/skis/
Den uppmärksamme vet att det är är förra årets hemsida (och skidor).
jaså, var det så? jag tittade bara som hastigast, på startsidan stod det en massa om 'new gear' och grejer. shame on me. :)

Pryldatabasen 2011
Känns lite sådär halvbra att man får tips på cirka 10 skidor av några tusen i databasen om man kryssar i att man är kvinna. Jag förstår grejen, man får bara träffar på rena tjejskidor då, men det finns ju massor av \"killskidor\" som passar tjejer också. Vore juste om de skidor som inte kräver extremt mycket muskler etc (alltså bara passar de med killfysik) också kom med i sökresultatet. Själv kör jag på ett par killskidor som är populära även bland tjejer och är skitnöjd med dem.

Pryldatabasen 2011
ichigo sa:
Känns lite sådär halvbra att man får tips på cirka 10 skidor av några tusen i databasen om man kryssar i att man är kvinna. Jag förstår grejen, man får bara träffar på rena tjejskidor då, men det finns ju massor av \"killskidor\" som passar tjejer också. Vore juste om de skidor som inte kräver extremt mycket muskler etc (alltså bara passar de med killfysik) också kom med i sökresultatet. Själv kör jag på ett par killskidor som är populära även bland tjejer och är skitnöjd med dem.
känner du dig kränkt?

Pryldatabasen 2011
ichigo sa:
hur tänker du nu? och hur skulle man veta, och vem skulle bedöma det? i teorin skulle i så fall alla skidor vara testkörda av personerna som lägger upp dem eller motsvarande. freeride har ju inte gjort något annat än att lagt upp de skidor som tillverkarna anger vara tjejskidor som just tjejskidor. det är tillverkarna du får vända dig till, inte freeride-redaktionen.

hoppas du förstår att det där inte funkar.

Pryldatabasen 2011
Pryldatabasen 2011
Grymt bra sökfunktion!

Jag saknar dock skidor från Storm (testade några modeller förra året som var riktigt trevliga).

www.stormskis.com

Pryldatabasen 2011
Ski Logik Depth Hoar, Bomb Squad och Howitzer är nu alla uppdaterade med rocker- och spannprofiler. Goddess har för övrigt samma profil som Howitzer, dock kortare.

Senast ändrad:
Pryldatabasen 2011
ang Peak Performance Heli Alpine Pant så finns det inget på den som heter
"•Internal waist adjuster"

Noll justering utan allt sånt går via ett vanligt skärp..

Tillbaka
Topp