Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
örebro snowboard förening satte upp en rails session vid järntorget :D med live band och grejer fett ös var detalwaysCrash sa:AAAAAAAAAAAAa GALNINGAR ; VARFÖR SA NI INTE ATT DE VA?? JAG HAR INTE HÖRT ETT PISS OM DE.. fan.. var körde ni o vilka va me o körde? läggupp film ffs:D
d'oh
all makt åt Tengil
hel vit DC dressFilleman sa:Jävligt kul var det!!!!:D Sköna snubbar som var med!
Måste även tacka för afterski festen:D Var riktigt trevlig även fast jag typ var yngst haha
Btw Salle019 var du med? Vilka kläder hade du??
Åhh så det var du:Dsalle019 sa:hel vit DC dressFilleman sa:Jävligt kul var det!!!!:D Sköna snubbar som var med!
Måste även tacka för afterski festen:D Var riktigt trevlig även fast jag typ var yngst haha
Btw Salle019 var du med? Vilka kläder hade du??Bad L hjälm med vita crowbar
![]()
jofan det var jag :DFilleman sa:Åhh så det var du:Dsalle019 sa:hel vit DC dressFilleman sa:Jävligt kul var det!!!!:D Sköna snubbar som var med!
Btw Salle019 var du med? Vilka kläder hade du??Bad L hjälm med vita crowbar
![]()
Haha men du jag fick ta dom för simon så pissoff!bolme sa:kolla filleJ på bilddagboken.se han har stulit mina och karins bilder :p